27 Reacties

3 maanden geleden

Ine, 26/08/2025, nieuwe partner, 1 kindje uit vorige relatie 鈽猴笍

3 maanden geleden

Jolien , 18/6/25, 2de kindje zelfde partner. Eerst zoontje nu dochtertje 馃┑馃┓

vorige maand

Kimberly, uitgerekend op 10/11/2025. Zwanger van ons 2de kindje na onze prachtige dochter Ellie (3jaar) 馃グ
Kimberly, uitgerekende datum is nog niet bekend maar het is ergens in november. Ik ben getrouwd, en ben nu in verwachting van mijn eerste kindje
C茅line, Uitgerekend datum 4/11/25 Ik ben getrouwd Zwanger van 1ste kindje

vorige maand

Hoi! Gitte, uitgerekend op 11/11/2025 (eigen berekening). Pril zwanger van ons tweede kindje (vandaag 4 weken), na een MA eind december 2024. We hebben al een zoontje Otis van precies 16 maanden oud. 鈽猴笍 Ik wens alle mama's hier een fijne zwangerschap toe. Dat we allemaal (opnieuw) gezonde kindjes in onze armen mogen sluiten. 馃グ
Dorien 3/11/2025 Ja Het is ons 1 ste kindje

vorige maand

Laura Nog eventjes wachten op de exacte datum Ja Nog geen kinderen, miskraam gehad in oktober 2024
Hallo iedereen, ik ben Lindsay. De uitgerekende datum volgens de app is 13/11/2025. Bijna 2 jaar samen met mijn vriend. Hij heeft al 2 kindjes voor mij is dit het eerste kindje 馃グ馃グ

vorige maand

01/11/2023 Getrouwd 2e kindje en de 1e is 6 maanden. Alles loopt fantastisch en ik ben eind 30, dus veel wachten had geen zin meer. Wel zou ik stressen mocht het een tweeling zijn 馃馃槄

vorige maand

Femke, uitgerekend 12/11/2025, samen met mijn partner ons eerste kindje. 鉂o笍

4 weken geleden

Isabelle, 17/11/2025, echtgenoot Hamza, nog geen kinderen, wordt ons eerste en hopelijk een gezonde jongen. 馃

4 weken geleden

Hana, 25 jaar, 12/11/2025 (berekening app), In verwachting van 1ste kindje met mijn partner (2 jaar samen)馃グ

4 weken geleden

Hoi iedereen, Ik ben Sarah, uitgerekend op 11/11/2025 volgens app (maandag naar gynae), getrouwd en dit wordt hopelijk ons derde kindje. (Miskraam gehad vorige zomer) Ik wens iedereen een zo aangenaam mogelijke zwangerschap toe 馃尫

4 weken geleden

Reactie op Nonyme

01/11/2023 Getrouwd 2e kindje en de 1e is 6 maanden. Alles loopt fantastisc ...
*2025 uiteraard 馃槄馃槄馃槄

3 weken geleden

Elke. 04/11/2025 (oudste word die dag 7 馃槉) Vorige zomer getrouwd nu in verwachting van 3 de kindje. Heb ook nog dochtertje van 3 jaar. Ik wens iedereen een goede zwangerschap toe 馃槉

3 weken geleden

Margot Uitgerekend eind november (echo volgt) Getrouwd En al een dochtertje R谩eya van nu 10.5maand馃グ

3 weken geleden

Leman 31 jaar Getrouwd al 9 jaar. Uitgerekend op 15/11/2025 3 De kindje Op Komt Hoopelijk!馃檹馃徏 Na 2 miskramen.. Heb nog 2 kinderen Van 8 en 5.. Wens iedreen eeen Gezonde Zwangerschap toe..

3 weken geleden

Ik heb een partner en al 2 kindjes, een jongen en een meisje. Opnieuw zwanger na een miskraam vorige cyclus, we zijn ook al 1,5j bezig in totaal. Op hoop van zegen dat deze zwangerschap goed blijft gaan. Voor alle mama's trouwens 馃檹

3 weken geleden

Hey, Ik ben Antje, mama van Ties (bijna 11 maanden) en nu voor de derde keer zwanger. Uitgerekende datum is voorlopig 17/11 (nog geen echo gehad met correcte datum)