27 Reacties

3 maanden geleden
Jolien , 18/6/25, 2de kindje zelfde partner. Eerst zoontje nu dochtertje 馃┑馃┓

vorige maand
Kimberly, uitgerekend op 10/11/2025.
Zwanger van ons 2de kindje na onze prachtige dochter Ellie (3jaar) 馃グ

vorige maand
Kimberly, uitgerekende datum is nog niet bekend maar het is ergens in november. Ik ben getrouwd, en ben nu in verwachting van mijn eerste kindje

vorige maand
C茅line,
Uitgerekend datum 4/11/25
Ik ben getrouwd
Zwanger van 1ste kindje

vorige maand
Hoi!
Gitte, uitgerekend op 11/11/2025 (eigen berekening). Pril zwanger van ons tweede kindje (vandaag 4 weken), na een MA eind december 2024. We hebben al een zoontje Otis van precies 16 maanden oud. 鈽猴笍
Ik wens alle mama's hier een fijne zwangerschap toe. Dat we allemaal (opnieuw) gezonde kindjes in onze armen mogen sluiten. 馃グ

vorige maand
Hallo iedereen, ik ben Lindsay. De uitgerekende datum volgens de app is 13/11/2025. Bijna 2 jaar samen met mijn vriend. Hij heeft al 2 kindjes voor mij is dit het eerste kindje 馃グ馃グ

vorige maand
Femke, uitgerekend 12/11/2025, samen met mijn partner ons eerste kindje. 鉂o笍

4 weken geleden
Isabelle, 17/11/2025, echtgenoot Hamza, nog geen kinderen, wordt ons eerste en hopelijk een gezonde jongen. 馃

3 weken geleden
Elke.
04/11/2025 (oudste word die dag 7 馃槉)
Vorige zomer getrouwd nu in verwachting van 3 de kindje. Heb ook nog dochtertje van 3 jaar.
Ik wens iedereen een goede zwangerschap toe 馃槉

3 weken geleden
Leman 31 jaar
Getrouwd al 9 jaar.
Uitgerekend op 15/11/2025
3 De kindje Op Komt Hoopelijk!馃檹馃徏
Na 2 miskramen..
Heb nog 2 kinderen Van 8 en 5..
Wens iedreen eeen Gezonde Zwangerschap toe..

3 weken geleden
Ik heb een partner en al 2 kindjes, een jongen en een meisje.
Opnieuw zwanger na een miskraam vorige cyclus, we zijn ook al 1,5j bezig in totaal.
Op hoop van zegen dat deze zwangerschap goed blijft gaan. Voor alle mama's trouwens 馃檹