22 Reacties

2 weken geleden

Bij mijn eerste echo zag je de embryo en ook het hartje kloppen. We hebben het ook gehoord

2 weken geleden

Ooohhh succes! Ik ook eerste deze namiddag, 7 weken! Zo spannend
Vorige week eerste echo gehad en ik kon ook geen weg van de stress. Bloeddruk stond ook aan de hoge kant door de stress. We zagen ook al een embryo zoals te vergelijken online en het hartje dat klopt. Ook hebben we het hartje gehoord wat een heel emotioneel moment is, vind ik persoonlijk. Succes!
Deze is van mij 7weken3 dagen

2 weken geleden

Dit was die van mij ik dacht al 8w3d geweest te zijn omdat ik telde vanaf mijn laatste mentruatie dus toen uitgeteld op 31/10 op de echo was dan te zien dat het waarschijnlijk 7w3d nu dus voorlopig uitgeteld op 7/11 achter 3 weken moet ik terug en gaat ze opnieuw een bepaling doen dit kome doordat ik een onregelmatige cyclus heb gekregen na mijn miskraam in oktober vorig jaar

2 weken geleden

Vandaag ook eerste echo gehad - vandaag 7 weken en 5 dagen zwanger 😊 uitgerekende datum is 7/11 🥰

2 weken geleden

Vandaag mijn eerste echo! Uitgerekend 2/11/2025 - 8w3d De baby meet een kleine 1,94cm 😍
Hoelang duurde het bij jullie voor je een afspraak kon vastleggen bij de gynaecoloog? De wachttijd lijkt zo lang tegenwoordig 🙈

Reactie op Toekomstige mama 4674780

Hoelang duurde het bij jullie voor je een afspraak kon vastleggen bij de gy ...
En gaan jullie bij de gynaecoloog in het ziekenhuis of privé praktijk?

Reactie op Toekomstige mama 4674780

En gaan jullie bij de gynaecoloog in het ziekenhuis of privé praktijk?
Ik heb gewoon gebeld naar het ziekenhuis na mijn bloedtest en dan hebben ze een echo gepland rond 7 weken (6w5d was ik). Ik zat wel in een fertiliteitstraject dus ik weet niet of dat anders is bij een “gewone” gynaecoloog.
Dit zagen wij aan 7weken en 5 dagen

Reactie op BlijeRegenwoud981592

Ik heb gewoon gebeld naar het ziekenhuis na mijn bloedtest en dan hebben ze ...
Ik zit ook een fertiliteitskliniek en heb ook aan 7weken een echo gehad :). Wij gaan in de privé. Tijdens ons fertiliteitstraject was ik het eventjes beu om naar het ziekenhuis te gaan

5 dagen geleden

Die 1e echo is altijd heel spannend en wachten duurt dan zo lang. Ik heb volgende week woensdag de echo staan, zou dan 7w5dagen zijn

5 dagen geleden

Reactie op VurigeOchtend160183

Die 1e echo is altijd heel spannend en wachten duurt dan zo lang. Ik heb vo ...
De tweede echo duurt ook 4 weken hoor, is ook echt lang 😅

5 dagen geleden

Ik moet nog 2 weken wachten tot de eerste echo, de tijd gaat zo traag 😅

4 dagen geleden

Zijn er ook mama´s die een hele vroege echo hebben gehad? Ik ben net 6 weken en er was niet veel te zien op de echo. Wel een rondje van 0.56 cm. De dokter lijkt tevreden. De reden van vroege echo bij mij is wegens miskramen in het verleden. Mijn gyneacoloog vroeg dit zelf. Voorlopig lijkt alles ok, maar ik blijf me zorgen maken. Over 3 weken moet ik terug.

4 dagen geleden

Reactie op LadyT

Zijn er ook mama´s die een hele vroege echo hebben gehad? Ik ben net 6 wek ...
Ik was 6w5d, 6mm en goeie hartslag. Maar ik merk ook dat ik me zorgen maak, ik vrees dat dat telkens tussen de echo’s zo zal zijn 🤷‍♀️ zolang ik symptomen heb denk ik dat t oké is 😅
Was zodanig gestresst dat mijn bloeddruk te hoog stond 🙈

4 dagen geleden

Reactie op BlijeRegenwoud981592

Ik was 6w5d, 6mm en goeie hartslag. Maar ik merk ook dat ik me zorgen maak, ...
Als er al hartslag te zien is, is dat heel belovend! Veel symptomen heb ik niet. Dus daar kan ik me ook niet aan vasthouden 🤭 ik blijf duimen

4 dagen geleden

Reactie op LadyT

Zijn er ook mama´s die een hele vroege echo hebben gehad? Ik ben net 6 wek ...
Ik had ook een echo op exact 6 weken :) alles zag er goed uit voor de termijn met kloppend hartje. Ik mag ook terug 25/4. Tussendoor kunnen we niets anders doen dan vertrouwen op ons lichaam en de natuur 🥹. En genieten van het idee terug een kleintje te dragen.