9 Reacties

5 dagen geleden

Oh dat vroeg ik mij vandaag ook af 馃榾 ik ben benieuwd naar jullie tips

5 dagen geleden

Ik heb gehoord dat bio oil het beste is

5 dagen geleden

Ik heb al veel positieve dingen gehoord over de weleda mama body butter! Ik denk dat het ook beetje aftoetsen is of je liever olie of cr猫me gebruikt. Heb ook al gehoord dat striemen genetisch aanleg is, dus als je aanleg hebt je het meestal niet kan vermijden. Maar baat het niet schaadt het niet he 馃槉

Reactie op WolffA

Ik heb gehoord dat bio oil het beste is
Klopt bio oil ben ik al aan het smeren ( ben nu 6 weken) om de huid elastisch te houden. Dit zou het beste middel zijn tegen striemen.

5 dagen geleden

Mijn mama heeft 5 kinderen op de wereld gezet en heeft geen 1 striem dankzij 2x per dag te smeren met amandelolie

2 dagen geleden

Zoete amandelolie zou heel geschikt zijn, kan je nu al beginnen smeren op je buik en later ook gebruiken voor je baby bij droge huid. In oli毛n van bijvoorbeeld het merk Zwitsal zit parafinum licuidim (ook gekend als vloeibare paraffine) in wat heel slecht is voor de huid. Het geeft een vals gevoel van hydratatie doordat het de natuurlijke barri猫re van de huid blokkeert.

2 dagen geleden

Er zijn heel wat producten op de markt, zowel in olie- als in cr猫memvorm. Bio-Oil is er eentje die ik zelf graag gebruikt heb tijdens mijn eerdere zwangerschappen. Maar het is wel belangrijk om te weten dat je mag smeren zoveel en zo vaak je wil鈥攁ls je buik beslist om te scheuren, dan zal dat ook gewoon gebeuren. Bij mij is dat gebeurd in de laatste week, een paar dagen voor de bevalling bij mijn tweede kindje

6 uur geleden

Pure amandelolie 馃槉 vorige zwangerschap gesmeerd en geen enkele striem!