7 Reacties

5 dagen geleden
Goede morgen. Bij was dit net hetzelfde, ook dezelfde periode. Blijkbaar innesteling nog maar heb toen naar de gynaecoloog gebeld en mocht gaan. Alles zag er ok茅 uit en dan twee weken later opnieuw en duidelijk hartje gezien en gehoord. Ik denk dat ik een halve week op eieren heb gelopen en uiteindelijk toch beslist om te bellen :) ik leer om vertrouwen te hebben, al is de ene dag de andere niet natuurlijk.

5 dagen geleden
Heb ik ook gehad toen ik 6+2 weken zwanger was. Was wel maar eenmalig en heel licht, enkel savonds een keer bij toiletbezoek. Had de dag daarop toevallig intake bij de vroedvrouw en die heeft opnieuw een bloedafname gedaan om te kijken of mijn HCG mooi was doorgestegen. HCG bleek toen bijna 39000 te zijn, dus geen reden voor paniek zei ze mij. Wellicht nog wat oud bloed van de innesteling. Een kleine week later mooie echo gehad: goed op groei en sterk kloppend hartje.
Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam en buikgevoel, al begrijp ik je angst heel goed. Heb in december zelf een miskraam gehad en die zwangerschap voelde heel anders...

5 dagen geleden
Reactie op OnbevreesdeSchildpad614511
Goede morgen. Bij was dit net hetzelfde, ook dezelfde periode. Blijkbaar in ...
Hoi, bedankt voor je antwoord. Daarnet nog eens een toiletbezoek en nu was er niets meer. Dus misschien maak ik me inderdaad zorgen voor niets. Ga vandaag nog afwachten hoe het verder gaat. Het stelt me ergens wel al gerust dat ik niet de enige ben

3 dagen geleden
Reactie op Eleya28
Vandaag exact hetzelfde. Zo hard van verschoten en meteen gebeld. Heb opnie ...
Hoi, ik ben toch ook naar de dokter geweest en bij mij is er ook opnieuw bloed genomen.
Net te horen gekregen dat mijn HCG gedaalt is dus ik waarschijnlijk een miskraam aan het doorgaan ben..
Dat wil natuurlijk niet zeggen dat dit bij jou ook zo is. Ik duim mee dat bij jou alles goed is!

gisteren
Ik heb op 7 weken bloedverlies gehad: een veeg helderrood bloed op het toiletpapier en de dag nadien wat bruine restanten. Ik heb toen naar het ziekenhuis gebeld en ze zeiden dat ik pas moest langs gaan als het bloeden bleef aanhouden en ik veel krampen zou krijgen. Vandaag, op 9 weken, had ik mijn eerste echo. Het kindje groeit mooi en had een stevige hartslag. Alles verloopt nog goed dus.