26 Reacties

2 weken geleden

Ik 1 keer .. op 4 weken had ik 231 HCG

2 weken geleden

Die waardes zeggen niet zoveel hoor. Ik had vorige zwangerschap hcg van 924 bij 4+4, leek perfect maar uiteindelijk was het wel een bbz.. zolang je geen klachten hebt als ernstige krampen of bloedverlies zou ik me geen zorgen maken 馃槉

2 weken geleden

Ik heb ook maar 1 keer mijn HCG laten testen, dat was op 4,2d. En dan 3 weken gewacht op de echo bij de gynaecoloog. Wou er niet te veel mee bezig zijn met testen, maar was wel moeilijk om me in te houden.

2 weken geleden

Ik had op 3+6 82 hcg, en mij hebben ze aangeraden om volgende week terug te komen om te kijken of de waarde mooi stijgen. Met deze vraag maakte ik mij een beetje zorgen dus ik ben elke ochtend een testje blijven doen zodat ik mezelf wat gerust kon stellen dat de lijntjes opliepen en donkerder werden wat tot nu toe het geval is. Overmorgen opnieuw bloed laten prikken

2 weken geleden

Reactie op hannex1999

Ik had op 3+6 82 hcg, en mij hebben ze aangeraden om volgende week terug te ...
Veel succes ik duim voor goed nieuws!

2 weken geleden

Ik heb vrijdag 21/3 bloedafname gehad en was die dag 5 weken. Online al uitslag gezien dit weekend en HCG stond op 207. Straks huisarts bellen om de uitslag te bespreken

2 weken geleden

Reactie op Nikki1840

Die waardes zeggen niet zoveel hoor. Ik had vorige zwangerschap hcg van 924 ...
Had je symptomen bij di bbz? Ik heb er ook bang voor vandaag weet ik 3 weken dat ik zwanger ben, ben nu 7 weken vandaag.. 4 april is pas mijn eerste echo

2 weken geleden

Geen paniek 馃槉 3 jaar geleden met onze dochter stond mijn hcg op 119. Totaal geen zwanger symptomen gehad gedurende de hele zwangerschap 馃帀 Nu zwanger van ons 2de (vandaag 7weken) en mijn hcg stond in het begin op 380. Wel meer symptomen nu 馃あ馃槀

2 weken geleden

Mijn hcg is ook eerder laag, 640 op 5 weken.. maar ik ga niet opnieuw testen zolang er geen tekenen zijn van een eventuele miskraam. Hiervoor wel 2 miskramen gehad maar dan was het hcg heel laag.

2 weken geleden

Ik heb HCG laten testen (vermoedelijk) rond de vier weken en aantal dagen en zat op 1322.

2 weken geleden

Amaii ik had op 4 weken 231 hcg 馃槄

2 weken geleden

Op 4w3d had ik 98. Dokter zei dat dat perfect was en dat ik eigenlijk geen tweede test nodig had maar door miskraam in januari wou ik extra zekerheid en dus op 5w opnieuw getest en toen had ik 517.

2 weken geleden

Ik laat bewust geen hcg bepaling doen. Het kan altijd nog mis gaan en geeft alleen extra stress (vind ik). Ik heb wel een vroege echo (fertiliteit)

2 weken geleden

Reactie op JustineDV1995

Ik laat bewust geen hcg bepaling doen. Het kan altijd nog mis gaan en geeft ...
Amai ik dacht dat dat standaard was? 馃槄 HCG om te zien of je zwanger bent of niet, en dan echo. In januari had ik bloedtest na drie positieve zwangerschapstesten en HCG was 22, dokter belde toen om te zeggen dat t laag was en dat ze graag nog een test wou doen een week later, maar de dag voor de nieuwe test miskraam gehad. Dus op zich is de HCG waarde toch een indicatie?

2 weken geleden

Reactie op BlijeRegenwoud981592

Amai ik dacht dat dat standaard was? 馃槄 HCG om te zien of je zwanger bent o ...
Ze hebben het mij voorgesteld op fertiliteit, maar kenden mijn standpunt al. Hcg zegt niet veel. Je hcg kan perfect zijn en het kan een leeg vruchtzakje zijn of een bbz. Enige manier om te weten of het goed is is een vroege echo. Die dingen komen gelukkig niet vaak voor, daarom gaan standaard mensen maar tussen 8 en 10 weken meestal op eerste echo. En zelfs na een perfecte vroege echo kan je nog steeds een miskraam krijgen

2 weken geleden

Reactie op BlijeRegenwoud981592

Amai ik dacht dat dat standaard was? 馃槄 HCG om te zien of je zwanger bent o ...
Het ging ook slecht afgelopen zijn zonder hcg bepaling helaas. Veel sterkte trouwens! Ben je nu terug zwanger?

2 weken geleden

Reactie op JustineDV1995

Ze hebben het mij voorgesteld op fertiliteit, maar kenden mijn standpunt al ...
Ja natuurlijk, ik deel je mening dat het altijd nog kan misgaan. Maar voor mij was dat goeie begin belangrijk om te weten na mijn miskraam. Morgen eerste echo (7 weken) dus das nog belangrijker!

2 weken geleden

Reactie op Eleya28

Veel succes ik duim voor goed nieuws!
gisteren nieuwe bloedafname gehad (4+6) mijn hcg mooi gestegen 1758 hcg

2 weken geleden

Reactie op Liefhebbendemoeder

Had je symptomen bij di bbz? Ik heb er ook bang voor vandaag weet ik 3 weke ...
Ja had bloedverlies gehad en heftige krampen, nadien pas hcg laten nemen omdat ik dacht dat het miskraam was maar die was dus wel 924.. alles leek perfect. Ook meteen gestopt met bloeden. Weekje later opnieuw bloedverlies, terug hcg laten bepalen en was +/- 1200, dus nog gestegen maar helemaal niet verdubbeld.. dag erna echo laten doen en toen was het pas duidelijk dat hey over een bbz ging. 馃槙 Nu terug pril zwanger en mag nu op 6+2 voor vroege echo gaan

2 weken geleden

Ik heb mijn HCG dinsdag laten testen. Ik was toen 4+4 en deze stond op 168. Ik ben nog heel onzeker van deze zwangerschap. 3 maanden geleden op 6 weken miskraam gehad. Hcg stond op 4+2 op 150. Ze zeiden mij geen zorgen te maken. De waardes staan goed. Het is zo extreem verschillend van iedereen. Ik duim dat het goed blijft gaan. Meer kunnen we niet doen..