13 Reacties

2 weken geleden

Hey, Ik heb ook een aantal keer een bloeding gehad op 6-7w. Een daarvan was ook een zware zoals jij beschrijft (bloed loopt eruit met grote stolsels). Bij mij is via echo een groot hematoom vastgesteld. Ik ben nu 9w4d en alles gaat voorlopig goed 馃馃. Jouw symptomen lijken sterk op die van mij al zou ik wel denken dat ze dit op echo gezien zouden hebben. Mss volgende keer eens expliciet naar vragen?

2 weken geleden

Reactie op Jolly2847

Hey, Ik heb ook een aantal keer een bloeding gehad op 6-7w. Een daarvan was ...
Dankjewel voor je reactie! Stelt me precies wat gerust ook.. is er toen iets moeten gebeuren? Verloor ja na die grote bloeding nadien nog kleine bloedingen? (Vegen op wc papier, afwisselend rood en bruin hier..)

2 weken geleden

Reactie op JuffieSummer94

Dankjewel voor je reactie! Stelt me precies wat gerust ook.. is er toen iet ...
Meestal duurde het een paar uur voor het helderrode bloedverlies gestopt was. En dan nog een paar dagen bruin verlies (waarvan gyn zei dat dat niet zo erg is want dat is oud bloed dat er gewoon uit moet komen). Het gevaar is dat je baarmoeder reageert op een actieve bloeding en begint samen te krampen. Hierdoor kan een miskraam opgewekt worden. Ik ben meteen thuisgezet van het werk (ik ben verpleegkudige dus wel fysiek werk, moest ik een bureaujob gehad hebben was dit niet nodig). Ook relatieve rust voorgeschreven gekregen: niet lopen, springen, zwaar heffen, een seks,.. Dat zijn dingen waar ik persoonlijk bij elke bloeding wel wat op zou letten.

2 weken geleden

Reactie op Jolly2847

Meestal duurde het een paar uur voor het helderrode bloedverlies gestopt wa ...
Ja, ik ben ook thuis gezet en inderdaad ook niet sporten, geen seks, niets zwaar tillen en voldoende rust nemen. Woensdag was mijn grote bloeding met stolsels. gisteren voornamelijk bruin bloed verloren, en heel af en toe rood bloed ook maar echt veegjes... Dat bruin bloed komt meestal gepaard met stukjes utrogestan omdat ik deze nog 2 keer per dag moet opsteken. Voorlopig heb ik vandaag nog geen rood bloed verloren en geen pijnlijke krampen buiten dan zo precies wat groeipijnen vermoed ik.. dinsdag nieuwe echo maar als ik nog rood bloed verlies ga ik toch nog eens naar spoed... Ze zeiden daar dat ik altijd mocht langs komen als ik het niet vertrouwde... Hoop echt dat alles oke is. 鉂わ笍

2 weken geleden

Reactie op Jolly2847

Meestal duurde het een paar uur voor het helderrode bloedverlies gestopt wa ...
Oh vergeten vragen, heb je dit meerdere keren gehad op korte tijd? Of was het echt maar 1 keer grote bloeding?

2 weken geleden

Ik heb er 2 gehad op 1 week: zondag (medium) - vrijdag (zwaar) - zondag (licht). Sindsdien enkel bruinverlies en dat is nu ook sinds een week volledig gestopt. Echo van gisteren was geruststellend.

2 weken geleden

Reactie op Jolly2847

Ik heb er 2 gehad op 1 week: zondag (medium) - vrijdag (zwaar) - zondag (li ...
3 dus 馃檪

2 weken geleden

Reactie op Jolly2847

Ik heb er 2 gehad op 1 week: zondag (medium) - vrijdag (zwaar) - zondag (li ...
Enorm blij voor je dat alles goed is nu? Ben je Tussendoor dan naar de gynaecoloog geweest? Had je iets van pijn?

2 weken geleden

Reactie op JuffieSummer94

Enorm blij voor je dat alles goed is nu? Ben je Tussendoor dan naar de gyna ...
Ja ik ben de dag na de eerste bloeding doorgestuurd naar het ziekenhuis voa de huisarts. Ik dacht toen dat het een miskraam was maar op echo zagen ze dan een hematoom. Sindsdien wordt ik elke week opgevolgd door de gynaecoloog met echo. Net voor, tijdens en na de bloeding voelde ik wel krampen (als menstruatiekrampen). Daartussen niets behalve af en toe een steekje maar dat is normaal bij zwangerschap.

vorige week

Hallo iedereen. Ik ben 7 weken zwanger na een miskraam in augustus vorig jaar. Ik heb nu week bloedverlies. Niet erg veel, af en toe een paar druppeltjes. Het is vooral bruin bloed. Ik heb ondertussen al drie echo's gehad en alles is ok met de baby. De gynaecologe weet zelf niet hoe het komt. We zijn ongelooflijk bang om de baby te verliezen, maar hopen dat het goedkomt. Ik probeer niet te veel te bewegen en vooral te rusten. Dankjewel om te luisteren

vorige week

Reactie op Annelies19901990

Hallo iedereen. Ik ben 7 weken zwanger na een miskraam in augustus vorig ja ...
Sterkte! Probeer je inderdaad rustig te houden en zoek voor de rest wat afleiding (ik weet hoe moeilijk dat is). Uiteindelijk kan je er zelf weinig aan doen. Ik hoop dat het goedkomt 馃

vorige week

Reactie op Jolly2847

Sterkte! Probeer je inderdaad rustig te houden en zoek voor de rest wat af ...
Dankjewel voor de tips 馃槝馃槝馃槝馃槝

vorige week

Eventjes een update hier... Ons kindje is met 8 weken gestopt met groeien... Ondanks hartje op 6 weken. We bereiden ons voor op een 2de miskraam 馃挃馃挃馃槶馃槶