11 Reacties
3 dagen geleden
Op SHEIN heb je leuke kleertjes, aangename stof en hebben geen nare geur (tip: lees steeds goed de reviews) & in H&M of zeeman zijn er ook talloze neutrale kleertjes. Kijk ook altijd eens online, daar staat soms meer op.
En steeds alles goed wassen op 60 graden, zeker de kleertjes van SHEIN. Persoonlijk vermijd ik die met een opgedrukte print, onderzoek wees uit dat in die bepaalde stof de meeste chemicali毛n zaten.
3 dagen geleden
Reactie op AngstlozeKaketoe843005
Op SHEIN heb je leuke kleertjes, aangename stof en hebben geen nare geur (t ...
Zeker niet bij Shein kopen. Volgen de EU wetgeving inzake chemicali毛n niet nauw op en kunnen dus irritaties veroorzaken.
2 dagen geleden
Wij zijn grote fan van het merk next, te koop via zalando. C&a ook goeie kleren!
2 dagen geleden
Hier koop ik voor zowel dochter als zoon van Next, H&M, Zeeman en JBC. C&A soms maar valt klein uit. M鈥檔 kindjes zijn smal en hebben lange benen dus is soms ff zoeken naar wat past 馃ぃ regelmatig shop ik ook eens op vinted.
Shein of Temu komen hier niet binnen, heb gelezen dat er vaker dan niet schadelijke stoffen opzitten en dergelijke. Is ook totaal niet volgens EU wetgeving. Primark koop ik ook niet meer.
gisteren
https://www.vinted.be/member/95736137-nele37114
Redelijk wat kleren opstaan voor een klein prijsje. En er gaat nog veel bijkomen.