4 Reacties

5 dagen geleden

Hoe ver ben je momenteel? Mijn misselijkheid nam tussen week 6 en 7 ook plots af om dan enkele dagen later in alle hevigheid terug te komen. Kwaaltjes komen en gaan vaak die eerste periode maar ik snap de bezorgdheid helemaal.

5 dagen geleden

Ik ben nog niet bij de gynaecoloog geweest, maar ergens tussen week 6 en 7 denk ik ook.

5 dagen geleden

Hoe erg je symptomen zijn wil naar mijn ervaring niet veel zeggen of een zwangerschap goed gaat of niet. Bij mijn eerste zwangerschap zijn mijn symptomen constant hetzelfde gebleven maar had ik een missed abortion (hartje was al 3 weken gestopt zonder dat ik iets door had). Bij mijn tweede zwangerschap gingen mijn symptomen heel erg op en neer. Sommige dagen had ik heel veel last en andere dagen had ik niks en hier heb ik een gezonde zoon aan over gehouden. En nu kan ik soms nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben omdat ik er amper iets van merk.

4 dagen geleden

Hoi, hier ook een mama die een paar maanden geleden een miskraam heeft gehad, dus ik begrijp je bezorgdheid! 馃珎 Maar zoals Antje01 al zegt: symptomen kunnen fluctueren, en uit het niets opkomen en/of (tijdelijk) verdwijnen. Ik werd rond 5 weken 's nachts enorm ziek (misselijk, overgeven, erg moe en slap). De volgende dag niets meer tot 1,5 week later, dit keer een paar dagen lang. Op dat moment met medicatie (Navalit) begonnen. Helpt super goed, tot ik eergisteren nacht opnieuw enorm ziek werd door de medicatie heen. Oververmoeidheid is voor mij een trigger en zo lang ik dat onder controle hou, lijkt er ook weer weinig aan de hand. Komt wel goed. 鈾ワ笍