20 Reacties

20 uur geleden
Geen ervaring mee maar zeker niet stressen! Alles heeft pro en cons, ze kunnen samen spelen en hebben geen groot leeftijdsverschil, maar het zal wel druk worden, en dubbel de liefde. Maak gewoon je afspraak bij de gynea voor de 7 weken en ga deze week bij de huisarts voor bloedtest en raad, zij kunnen dan veel meer raad geven en kijken of je genoeg hersteld bent

20 uur geleden
Reactie op Saarmd
Ik zou misschien wat vroeger je gynaecoloog proberen contacteren? Gewoon om ...
Mijn zoontje is met keizersnede geboren mijn dochter is 4 jaar later geboren ik heb daardoor een inwendige bloeding gekregen 2 liter bloed verloren maar als ik kijk naar mijn nichtje ze was zwanger van haar eerste is geboren met keizersnede 4 en half maand terug zwanger ook met een keizersnede geboren en zij had helemaal niks 2 weken geleden is ze geboren

20 uur geleden
Reactie op rosita36
Mijn zoontje is met keizersnede geboren mijn dochter is 4 jaar later gebore ...
Daarom dat ik denk dat een bezoekje aan de gynaecoloog sowieso duidelijkheid zal geven. En de ene zwangerschap is de andere niet. Ze raden het aan maar het zal zeker vaker gebeuren dat er iemand sneller zwanger is na een keizersnede 馃槉

18 uur geleden
Oh lieve mama, geen paniek! Ik ben er zeker van dat je niet de eerste bent die dat voor heeft ;)
Natuurlijk is het niet ideaal maar mits goede opvolging zal dit echt wel ok茅 zijn! Ga gewoon zo snel mogelijk even langs je gynaecoloog zodat je je zorgen hierover kan uitspreken en opzij kan schuiven!
En een hele dikke proficiat!! 馃槝

14 uur geleden
Ik weet niet of je gelovig bent maar ik zeg altijd wij plannen maar God is een beter planner
Een dikke proficiat!馃挄
Met een goede begeleiding kom je er zeker uit, ik heb ook zoiets meegemaakt was idd even schrikken maar ik zou niet zonder kunnen nu馃挄鉂わ笍

13 uur geleden
Reactie op A2024A
Ik zou ook gewoon raad vragen aan de gynaecoloog , en stiekem wel heel blij ...
Het is zeker welkom, maar het is wel even schrikken toen ik het zag, en nu is het nog steeds van klopt dit wel, ik bekijk zelf ook wel wat de gyn zegt en dan kan ik verder zien wat er nog gebeurd馃槉

12 uur geleden
Reactie op Yen123
Ook na een keizersnede dit meegemaakt of? Ja wel het is even schrikken maar ...
馃槈
Komt allemaal goed!
Je baby krijgt een vriendje bij馃槏

11 uur geleden
Reactie op rosita36
Ik was naruurlijk wel geschokken maar even goed ook heel blij mijn zwangers ...
Ja wel begrijp ik volledig, is ook normaal. oh oke anders mocht je proberen vaginaal of? Hier heb ik nu vooral ook stress voor, ik ben nog niet aan het werk zou pas terug in mei aan het werk gaan en zou dan net 13weken zijn als het klopt maar wat ze gaan zeggen want ik kan nu al weten dat er veel commentaar zal op komen馃

11 uur geleden
Reactie op Yen123
Ja wel begrijp ik volledig, is ook normaal. oh oke anders mocht je proberen ...
Ja als mijn zoontje niet in een stuit zou liggen mocht ik het vaginaal proberen weet je wat het is commentaar zal er altijd zijn jij moet je gewoon vooral focussen op je zwangerschap een nieuw leventje dat jij mag maken laat mensen maar commentaar hebben weet dat je er zo iets moois voor terug krijgt鉂わ笍馃グ

4 uur geleden
Reactie op Yen123
Ja wel begrijp ik volledig, is ook normaal. oh oke anders mocht je proberen ...
Oh ik zij gewoon opzij gaan en commentaar langs je weg laten gaan馃槄
Mensen hebben altijd wel iets te zeggen. Niet aantrekken!