13 Reacties

vorige week

Ik gebruikt deze niet dus geen idee Ik maak pap met mais, gries, haver… zelf met melk of water En anders is het beetje bv, veel en lang drinkt die niet aan borst wel vaak

vorige week

In mijn hoofd is dit ook zo mijn zoontje drinkt volle melk en zijn pap maak ik met melk hij heeft het dan wel nooit een uit fles gedronken maar altijd met lepeltje pap is dan ook dikker Misschien een optie zijn ochtend pap vervangen door groeimelk en dan wat later pap die die normaal in de ochtend zou krijgen aanbieden als pap maar dan dikker met lepetje geven mijn zoontje eet ook pap maar niet altijd omdat hij ook gewoon een volledige boterham weg eet ik wissel veel af met eten dus hij eet niet elke dag het zelfde ene keer pap met melk andere keer boterham en dan weer yoghurt met fruit of iets anders

vorige week

Bedoel je met pap bv. poeder van nan opti pro? Maw de flesvoeding? Dat is hetzelfde als groeimelk. Vanaf 1 jaar heb je ze zowel in poedervorm als al klaargemaakt. En dan mag/kan je ook volle melk geven. Mijn zoontje drink ‘s ochtends flesje volle melk met wat brood of havermoutpap. En ‘s avonds poedermelk, vanaf morgen groeimelk. Wij combineren de twee omdat ik wil dat hij ook de smaak van volle melk kent. Maar doordat hij moeilijk in gewicht bijkwam en infantrini heeft gekregen moeten we ook nog groeimelk geven zodat hij niet zou beginnen afbuigen van zijn curve. Melk geef je bij kindjes die heel goed en gevarieerd eten. Bij andere kinderen gaat de voorkeur naar groeimelk.

vorige week

Reactie op Laurah5

Bedoel je met pap bv. poeder van nan opti pro? Maw de flesvoeding? Dat is h ...
Volle melk kan Hier nog niet omwille van koemelkallergie. Ons zoontje eet nog niet gevarieerd dus dan gaat mijn Voorkeur eerder uit naar groeimelk. Vult dit even hard als poedermelk? Onze poedermelk (novalac novarice) is van 0-36 maanden

vorige week

Reactie op Bloem9030

Volle melk kan Hier nog niet omwille van koemelkallergie. Ons zoontje eet n ...
Met KMA kan volle melk inderdaad niet. Normaal zou dit hetzelfde vullen (wij merken allesinds niet dat hij meer wil). Poedermelk mag je ook altijd blijven geven. Je bent niet verplicht om over te stappen!

vorige week

Reactie op Bloem9030

Volle melk kan Hier nog niet omwille van koemelkallergie. Ons zoontje eet n ...
Hier novalac allernova. Omdat hij koemelkallergie en soja allergie heeft, moet hij ook op deze melk verder en is overgaan op groeimelk geen optie

vorige week

Reactie op Nele2410

Hier novalac allernova. Omdat hij koemelkallergie en soja allergie heeft, ...
Wij zijn nu bezig met introduceren en als dat goed lukt en hij wat beter vast voedsel geeft, wil ik wel overstappen op groeimelk want voor de novarice is geen terugbetaling. Ik geef nu een flesje groeimelk met rijst of soja als hij van de crèche komt en dat lust hij wel graag 🙈 maar ‘s morgens en ‘s avonds geef ik nog de poederpap maar dat is dus €40 per pot 🫠

vorige week

Reactie op Laurah5

Met KMA kan volle melk inderdaad niet. Normaal zou dit hetzelfde vullen (wi ...
Nee we twijfelen wel om gewoon onze poedermelk verder te geven omdat hij nog niet zo gevarieerd eet, maar onze poedermelk is heel duur dus daarom zou gewoon de soja/rijst groeimelk ook wel welkom zijn 😅 slaapt hij s nachts gewoon hetzelfde of door op een fles groeimelk? Wij zijn nog maar net begonnen met geen nachtvoedingen te geven dus ik wil dat ook nie om Zeep helpen 😅 misschien dat ik gewoon de ochtend al eens probeer met groeimelk 🙈

vorige week

Reactie op Bloem9030

Nee we twijfelen wel om gewoon onze poedermelk verder te geven omdat hij no ...
Wij geven nu in de ochtend volle melk (+ klein ontbijtje) & gaan deze avond overstappen op groeimelk. Dus nog geen idee. Ons zoontje slaapt wel al een hele tijd door. Ik laat het je morgen weten ☺️ Wij combineren de twee omdat hij ook volle melk zou lusten. Het is wel een makkelijke eter maar toch.. de pediater zei wel om zeker 1 flesje groeimelk per dag te houden en die gaan we ‘s avonds doen omdat hij dan het meeste nog drinkt. Tenzij ontbijten niet lukt/hij niet wil, dan krijgt hij dan wel een fles groeimelk.

vorige week

Reactie op Bloem9030

Wij zijn nu bezig met introduceren en als dat goed lukt en hij wat beter va ...
Ja hier gelukkig, wel terugbetaling. Ja, hier is het bewezen in het bloed dat hij soja en koemelk allergie heeft dusja geen andere optie

vorige week

Reactie op Laurah5

Wij geven nu in de ochtend volle melk (+ klein ontbijtje) & gaan deze a ...
Update: ipv 240+8 poedermelk heeft hij 250 groeimelk gedronken én heel de nacht doorgeslapen.

vorige week

Reactie op Laurah5

Update: ipv 240+8 poedermelk heeft hij 250 groeimelk gedronken én heel de n ...
Oh top merci! We gaan eerst hem nog paar weken laten wennen aan ‘geen papje s nachts’ en dan gaan we ook met groeimelk proberen 😍

vorige week

Reactie op Bloem9030

Oh top merci! We gaan eerst hem nog paar weken laten wennen aan ‘geen papje ...
Ja, snap ik.