26 Reacties

vorige week

Hier bij ons woensdag vaccin gekregen en ik zie toch wel hetzelfde, maar hij was ervoor ook al niet zo top dus geen idee of het echt van het vaccin komt. Vandaag ook weer koorts gedaan. Hij slaapt ook echt gigantisch veel 🤕 niets is goed, hangerig, vervelend, niet in zijn haak... Ik hoop dat weer een korte fase is 😂😂

vorige week

Reactie op Sarah_bertels

Hier bij ons woensdag vaccin gekregen en ik zie toch wel hetzelfde, maar hi ...
Ook wel wat etterige oogjes soms.

vorige week

Hier was hij ervoor ook al ziek geweest, dus vaccin uitgesteld. Na maandag vaccin gekregen. Courage! 🍀

vorige week

Zonder zwans maar euhm... Vorige week vaccins en we zitten nu met haar op spoed. 39.7° koorts, overgeven, zo slap als iets, slapen, niet goed zijn, lopende neus met geel snot, slijmen in de longen, een oor dat rood is,.... En we zouden volgende week bexero moeten geven... Daar gaan we nog even mee wachten

vorige week

Idem hier vorige week woensdag vaccins gekregen en in het weekend koorts tot 40graden niet willen eten/drinken uiteindelijk 1 nacht pediatrie voor wat vocht te krijgen 2 dagen zonder koorts en nu terug koorts tot 39 en heel neuterig en lastig. Niet het toffe knulletje dat we gewoon zijn. Hopelijk rap voorbij...

vorige week

Ik ben blij te lezen dat het hier niet alleen is, hier vorige week donderdag vaccins gekregen en heel de week al ziek, vandaag ook koorts 39,4 . Hoop dat we er eindelijk door geraken nu want is al bijna 4 weken aan een stuk ziek, 2 dagen beter terug ziek…. Hangerig, zeuren, slecht slapen. Maar het is dus niet alleen hier zo…. Veel moed en beterschap voor jullie allemaal.

vorige week

Hier 1,5 dag minder van geweest maar niet zo erg zoals ik hier lees. Hij kon 4 tot 10 dagen later ook een dikke wang en uitslag krijgen maar dat hebben we niet gehad. Bexsero wel moeten uitstellen wegens ziekte, die hebben we volgende week maar intussen weer ziek. Lastige periode met al die ziektes en vaccins. Als hij eens niet ziek is, krijgt hij een vaccin 😅

vorige week

Hier ook...
Oh jeetje.. mijn zoontje heeft net een longontsteking én nadien een virale infectie achter de rug. Is nu enkele dagen beter mr wel nog zeurderig. Hij krijgt woensdag zijn vaccins.. ben nu al bang dat er weer een nieuwe ziekte aankomt 🫠

vorige week

Ons zoontje kreeg het vaccin half november. Hij had koorts van de 4de dag tot de 12de dag na het vaccin waarvan enkele dagen + 39°C. Sommige dagen amper iets aan te zien en dan andere dagen niet in z'n haak, erg hangerig, veel wenen, in niets geen zin hebben... dit is nu gelukkig voorbij. Maar zit nu met snotneus en ooginfectie...

vorige week

Reactie op DSBVM

Zonder zwans maar euhm... Vorige week vaccins en we zitten nu met haar op s ...
Update, juist terug van spoed, bij ons is het niet alleen van de vaccinatie, virale en bacteriële infectie, paracetamol, neurofen en antibioticakuur opgestart. Gisteren nog naar de huisarts geweest en "gewoon uitzieken" en vandaag had ze rilkoorts (volledig blauw en grijs getrokken en beginnen rillen). Spoedarts luisterde naar mij en ons dochtertje en ze zei dat ze echt ziek was ipv "gewoon maar snot". Dus als andere boelekes ook zo ziek zijn, het is misschien niet van de vaccinatie en ga ermee verder als het erger wordt, laat u niet zot maken dat het enkel van de vaccinatie is

vorige week

Reactie op DSBVM

Zonder zwans maar euhm... Vorige week vaccins en we zitten nu met haar op s ...
Hier exact hetzelfde: gestart met vieze slijmhoest en snot,met hoge koorts dag 3 tot 39,5 en deze ochtend bij huisarts ook rood oor. Huisarts zei dat dit niet meer van het vaccin kan zijn maar eerder van de oorontsteking 🤷‍♀️ Als nu morgen dag 4 ook nog hoge koorts moeten we met AB starten. Ook minder eetlust, weigert groente en fruitpap, drinkt maar kleine beetjes melk, ondertussen vandaag ook meer diarree. Maar gelukkig met pijnstilling is ze tussendoor wel vrolijk. Alleen de avonden en nachten zijn verschrikkelijk, constant wenen, zeuren en hoesten!!! Dit hele nacht door😴 Veel beterschap allessinds met je kleintje en ook aan de andere zieke kindjes en vermoeide ouders!

vorige week

Jep sinds gisteren koorts Vaccins vorige week Ze zeiden wel dat er koorts kon zijn na 1-2 weken

vorige week

Veel beterschap aan alle kleintjes❤️

vorige week

Reactie op DSBVM

Update, juist terug van spoed, bij ons is het niet alleen van de vaccinatie ...
Hier ook net terug van kinderarts. Allemaal aften in zn keeltje, en heel veel snot. Nu bloed laten trekken en een urinestaal gegeven. Wachten op resultaat of het bacterieel of virus is

vorige week

Reactie op Nele2410

Hier ook net terug van kinderarts. Allemaal aften in zn keeltje, en heel ve ...
Ocharme, dat moet echt pijn doen, hopelijk is het snel beter. Wij hebben 2 wissers van de keel, bloedtest en urinestaal afgegeven, maandag weten we het resultaat daarvan

vorige week

Reactie op DSBVM

Ocharme, dat moet echt pijn doen, hopelijk is het snel beter. Wij hebben 2 ...
Oh ja ik mag sffs om 20u bellen

vorige week

Reactie op Nele2410

Ik hoop echt dat de dokter wat goed nieuws heeft en er iets aan gedaan kan worden op korte termijn

vorige week

Hier ook; maar dan van de 3e bexsero. Die van een jaar hebben we uitgesteld want pff wat is dees man! Vorige vrijdag vaccin gekregen. Direct de nacht erop koorts beginnen doen & hoesten.. dag 4 met koorts gebeld naar onze pediatrie ‘maar was normaal, kon zijn van tandjes of toch een virusje die binnen gekomen is’ vrijdag nog steeds koorts en naar kinderarts gegaan.. dubbele ooronsteking, keelontsteking en longontsteking.. nu sinds vrijdag bezig met antibiotica. Normaal de volgende vaccins in januari, maar gaan ze gelijk wat uitstellen tot de lente!

vorige week

Reactie op Nele2410

Goeiemorgen, Is er al nieuws? Hopelijk zijn al jullie prutskes aan de beterhand! Groetjes