12 Reacties

2 dagen geleden

Hier zijn de nachten ook een ramp.. (ik schrijf dit om 2u18) 🫠

2 dagen geleden

Hier ook een vreselijke slaper, is eventjes wat beter geweest maar nu is het hek weer helemaal van de dam 😭

2 dagen geleden

Hoihoi, hier ook een baby die nog niet doorslaapt. Ik moet zeggen dat ik hier echt wel vol vertrouwen voor de weg met het meeste slaap voor iedereen heb gekozen! Er staat een kinderbedje aan mij kant van het bed met 1 kant er af (zoals een grote co-sleeper) en we slapen het grootste deel van de nacht samen in het grote bed. Dit zorgt voor vrije toegang tot de borst en minimaal ontwaken van zowel hem als mezelf! Ik maak me geen zorgen rond het creëeren van een slechte gewoonte, de oudste slaapt bv. ondertussen mooi in zijn eigen bedje (5 jaar) en die heeft ook tot zijn 2,5j zo geslapen bij mij. 😊

2 dagen geleden

Reactie op Nele2410

Hier zijn de nachten ook een ramp.. (ik schrijf dit om 2u18) 🫠
Ooh hier was hij vannacht ook van 2.30 u tot 3.30 u wakker. Op dat moment van vermoeidheid midden in de nacht denk je soms dat je de enige bent die om dit uur wakker is😅

2 dagen geleden

Reactie op Zzzzzzzzzz

Ooh hier was hij vannacht ook van 2.30 u tot 3.30 u wakker. Op dat moment v ...
Vandaag bij ons van 2 tot 5,uiteindelijk is mijn man met haar even naar beneden gegaan om te spelen, ze had waarschijnlijk een zware nachtmerrie en geraakte niet meer in slaap
Hier zelfde Alsof je mijn verhaal vertelt alleen heeft mijn zoontje nooit dus geen 1 keer doorgeslapen En ik merk echt dat ik slaaptekort heb maar al problematisch Ogen dat zwaar voelen branden Energieloos Eetstoornis nijging tot zoet …. En alles wat na slaaptekort komt lost echt alleen op met slapen Bv stoppen lukt niet omdat mannetje geen fles wil Slaapt nog naast mij Als ik nog eens paar keer naar andere kamer moet ben ik dood

gisteren

Hier is het ook weer moeilijk na een betere periode… Altijd ongeveer 1,5u na het slapenleggen krijst ze heel hard en moeten we gaan kijken. Ze valt dan wel makkelijk terug in slaap maar dan rond 3u ‘s nachts opnieuw krijsen, dan duurt het bijna 2u vooraleer ze terug rust vindt en slaapt… Zooo vermoeiend..

gisteren

Ik heb ondertussen toegegeven en slaap nu met mijn zoontje in een vloerbed. Hij wordt ook nog steeds elke 2 uur wakker ongeveer ( enhet is al erger geweest 😅). Sinds we samen in het vloerbed slapen gaat het precies wel beter! 🤞

gisteren

Hier hem vandaag een nachtje naar omi gebracht. Amai, ik dacht dat ik er klaar voor was. Veeel tranen bij mama. Maar bon het moet, ik heb slaap nodig 🥺

gisteren

Reactie op Faye_

Ik heb ondertussen toegegeven en slaap nu met mijn zoontje in een vloerbed. ...
Wij zijn hier ook voor aan het kijken 🙈 in de hoop wat meer slaap te kunnen pakken. Waar heb je het bed gehaald als ik vragen mag? Tevreden over?

gisteren

ik lees precies mijn situatie. mijn man werkt ook in shiften en ik geef ook ng bv. Ik laat haar de eerste stuk van de nacht in haar eigen kamer slapen en erna pak ik haar tussen ons en dan slaapt ze wel goed de nacht verder. de dutjes overdag is ook een ramp. 1 dut lukt perfect rond 10:30-11u soms slaapt ze een uur soms een halfuur. ik werk ook in de kinderopvang en ze zit ook bij mij in de creche waardoor ik het ook moeilijk heb maar heel dankbaar dat ik haar kan zien terwijl ik werk maar ook pittig! tof om te zien dat ik niet alleen ben

12 uur geleden

Reactie op roezptoez

Wij zijn hier ook voor aan het kijken 🙈 in de hoop wat meer slaap te kunne ...
Wij hebben eentje van 1m20 van petit puk en wel tevreden van! Dat matras is ook harder dan ons matras waardoor het ook veiliger is om samen te slapen. De dutjes doet hij ook in het vloerbed. In geef borstvoeding al liggen en kan dan wegrollen. Hiervoor enkel dutjes in draagzak of contactdutjes dus vloerbed is wel een life Saver geweest hier! Ik kon hem daarvoor echt nooit wegleggen. Zodra zijn poep het matras raakt is hij echt wakker 😅 en zelfstandig inslapen zit er nog niet in.