26 Reacties

vorige week
Ik dus
Heb ook laatste dagen geschreven hierover😭 vandaag dag 4 leren apart slapen en tis ni beter

vorige week
Ik voel met je mee, ik ben zelf bek af
Omdat manlief werkt doe ik 99% de nachtdiensten en dag is die op werk dus ook de dag

vorige week
Ik kan er mij iets bij voorstellen... Mijn zoontje van 17 weken deed dat ook (en soms nog altijd bij momenten). Dat is heel zwaar.
Ik heb na 7 weken aan de alarmbel getrokken. Onze vroedvrouw heeft gezegd om hem eens op zijn buikje te laten slapen in zijn nestje. Bij ons heeft dat gewerkt. In het begin sliep hij overdag bij ons in de living en nu op de slaapkamer in de co-sleeper.
Misschien is de cursus Liefdevol zelfstandig slapen van Anja Caers iets voor jullie?
Ik wens jullie nog veel goede moed! ☺️

vorige week
Kan osteopaat is proberen
Als het helpt dan helpt het wie weet
Ik denk laatste tijd dat ik gewoon een koppig baby heb😂

vorige week
Heb hier al veel goeds over gehoord. Het proberen waard… zo heeft hij nog steeds het “pak” gevoel
Toi toi mama!

vorige week
Reactie op Stephanie0602
Heb hier al veel goeds over gehoord. Het proberen waard… zo heeft hij nog s ...

Zal deze nacht proberen😍😅 thanks❤️❤️

vorige week
Reactie op NaomiV-
Ja al drie sessies osteopaat gedaan maar dusver geen verschil 🤣
Ik maandag afspraak bij osteo
Nog altijd zelfde hier

vorige week
Reactie op NaomiV-
Ik voel je pijn haha! Ik houd me vast aan het idee dat het niet voor altijd ...
Echt waar
Ik weet het echt ni mr
Eigenlijk slaapt hij zelfs naast niet meer zo goed
Dat snap ik ook ni
Vandaag 17 weken
Sprong 4 zou nu ook wel moeten minderen

3 dagen geleden
Dus dames missie niet geslaagd
Ik ben op en heb besloten om even pauze te nemen, of dit slim idee is weet ik niet maar als ik nog paar nachten niet slaap mag ik opgenomen worden.
Tot paasvakantie mag die naast slapen en dan zien we nog is of het lukt.
Ik heb dus bijna 2 weken geen oog dicht gedaan en hij ook niet omdat hij niet in bedje wou slapen pff
Dag ziet er ook niet beter uit helaas.
Hoe is het bij jullie ondertussen

3 dagen geleden
Van mij lukt het nu om te slapen van 19-23u30 in zn eigen bed.. Overdag leg ik hem daar ook in en dat lukt soms, soms niet… Wat ik ben gaan doen is mijn borstvoedingskussen rond hem te leggen tot aan zijn oksels zodat hij het gevoel heeft in mijn armen te leggen. ‘S nachts rond middernacht neem ik hem terug bij mij om toch zelf iets van slaap te hebben… Ik hoop dat dz blokjes zo langer en langer kunnen worden…

3 dagen geleden
Reactie op NaomiV-
Van mij lukt het nu om te slapen van 19-23u30 in zn eigen bed.. Overdag leg ...
Ik heb geen bv kussen en zwangerschapskussen wat open grscheurd door dame van 6 jaar hier dat interessant vond wat er in zat😂
Kan proberen met een opgerold deken ofzo
Ik zal vandaag is zien of dit het is en anders ben ik er klaar mee😂
Thanks voor de tip❤️

3 dagen geleden
Ja iets wat enige steun biedt voor en achter.. en desnoods rol je nog een tshirt of deken rond die jouw geur draagt.. ik heb ook een tshirt van mij in zijn hoek van het bed gelegd… samen met white noise (zo’n teddy beer met baarmoedergeluiden) en zo kom ik dus al aan vier uur slaap s avonds 🤣

3 dagen geleden
Reactie op NaomiV-
Ja iets wat enige steun biedt voor en achter.. en desnoods rol je nog een t ...
4 uur is echt super!
Hopelijk werkt het hier ook😂