20 Reacties
8 maanden geleden
Wij hebben tot 15 weken protectis gebruikt omdat onze dochter ook enorm last had van krampen … wij hebben hierbij ook het advies gekregen om de nan pro complete pap te gebruiken en dan de druppels protectis … dit heeft enorm geholpen bij onze dochter inmiddels zit ze niet meer aan de protectis 😊 hopelijk helpt de protectis bij jullie ook !! ❤️
8 maanden geleden
Reactie op roezptoez
Protectis is niet geen medicatie, gewoon een probioticum. Werd ons aangesme ...
Ik geef borstvoeding.
Qua voeding ook al heel veel (tijdelijk of langdurig) geschrapt uit mijn dieet om te testen op overgevoeligheden: melkproducten, ei, koolsoorten, ui/look, cafeïne/zwarte thee, frisdrank, chocolade, tomaten en citrusvruchten, helaas allemaal zonder merkbaar resultaat.
8 maanden geleden
Reactie op Romitski
Ik geef borstvoeding.
Qua voeding ook al heel veel (tijdelijk of langdurig) ...
En hoe lang heb je dat gedaan? Het kan tot 6 weken duren eer de darmen hersteld zijn en je echt pas conclusies kan trekken helaas. Ik zit in hetzelfde schuitje, het is echt zwaar he.
8 maanden geleden
Wij hevben bij de geboorte (had vanaf nacht 1 verschrikkelijk krampen) 2 kuren Bactiol Baby gegeven. Is wat hetzelfde als protectis. Dan zijn wij ook op aanraden KA overgeschakeld op NAN Complete omdat hij ook reflux heeft en van de NAN AR ook heel veel krampen kreeg. Nu heeft hij al 3,5 maand ofzo de NAN Complete en dit gaat veeeeeel beter. Nu met de start patatjes moeten zijn darmen weer even wennen en geef ik bij de opstart nog wel terug een kuur Bactiol. We waren op 4 maand gestart maar had heel veel last van krampen en ongemak, zijn we 10 dagen gestopt en ben nu een weekje terug bezig in combinatie met de Bactiol Baby en lijkt wel best goed te gaan nu
8 maanden geleden
Hier ook lange tijd protectis gegeven
Ik stopte 1-2 dagen en als die last bleef hebben begon ik weer en bestelde direct bij, zo tot hij dus geen last meer had zonder
We zijn 22+5 nu en hij heeft net net geen last meer eigenlijk
Online kan je goedkoper kopen dan apotheek en moest je niet nodig hebben kan je nog retour doen👍🫢
Hopelijk snel beter daar
8 maanden geleden
Mama natura al geprobeerd?
Heeft hier bij ons goed geholpen omdat hij bij geboorte meer krampjes kreeg van protectis.
Ondertussen sedert januari terug protectis beginnen geven ( vonden we makkelijker omdat er ook vitamine D in zit en vroedvrouw gaf aan dat zijn darmen toen al iets meer ontwikkeld waren en hij er vanaf dan mss wel tegen kon) en tot op heden heeft mijn zoon geen last meer gehad van darmkrampjes.
Hier steeds 3 doosjes protectis in huis want wil ook niet zonder vallen 🙈
Hopelijk snel beterschap voor je kindje, zielig he om ze zo te zien afzien 😥
8 maanden geleden
Vergeten te zeggen
Ik gaf protectis met balyfen samen
Nu protectis niet meer maar balyfen nog altijd
8 maanden geleden
Reactie op roezptoez
En hoe lang heb je dat gedaan? Het kan tot 6 weken duren eer de darmen hers ...
Sommige producten al maandenlang niet meer, sommige 3 weken tot een maand. Steeds terug mee gestart omdat de KA zei dat het mocht, dat als het effect zou hebben, ik het tegen dan wel had moeten zien. Het is een heel pittige zoektocht naar de oorzaak.
En als je alles tegelijk van je dieet schrapt, op de duur ook een pittige zoektocht naar wat je zelf nog wel mag eten zonder met vitaminetekorten te vallen 😅
8 maanden geleden
Reactie op Romitski
Sommige producten al maandenlang niet meer, sommige 3 weken tot een maand. ...
Ja KA zei na 10 dagen ook dat ik al effect had moeten zien maar merk toch dat 6 weken accurater is. Bij ons is het inmiddels al licht verbeterd dus denk ik dat we goed bezig zijn. Maar idd, is héél moeilijk om dan zelf nog voldoende binnen te krijgen... Heeft bij mij dan ook al invloed gehad op mijn productie 🙈
8 maanden geleden
Reactie op Petmat Malueva
Hier ook lange tijd protectis gegeven
Ik stopte 1-2 dagen en als die last b ...
Heeft ook nog wel even geduurd dan 😅 blij te horen dat het intussen beter gaat. Merci voor de tip van het online kopen, de apotheekkosten liepen hier inderdaad nogal snel op met steeds vanalles te moeten proberen.
8 maanden geleden
Reactie op poppemieke90
Mama natura al geprobeerd?
Heeft hier bij ons goed geholpen omdat hij bij ...
Mama natura ook nog niet geprobeerd, had er zelfs nog niet van gehoord, ga ik eens bekijken. Bedankt voor de tip!
Hoe lang heeft je zoontje uiteindelijk ongeveer last gehad? Wel blij te horen dat het nu beter gaat ☺️
En ja, die tubes protectis gaan er steeds zo snel doorheen 😅
8 maanden geleden
Reactie op Romitski
Heeft ook nog wel even geduurd dan 😅 blij te horen dat het intussen beter ...
Idd altijd eerst online zien
Altijd hoge kortingen en medimarket is ook goedkoper op sommige dingen. Farmaline koop ik vaak online
Hopelijk gaat het bij jullie ook snel beter❤️
8 maanden geleden
Al eens bactiol baby gebruikt? Kuur van 21 dagen. Hier zitten veel meer goede bacterien in dan protectis. Deze kuur heeft ons zoontje goed geholpen. Je moet dan wel vitamine D druppels bijgeven
8 maanden geleden
Reactie op Romitski
Mama natura ook nog niet geprobeerd, had er zelfs nog niet van gehoord, ga ...
Mama natura hielp hier heel goed toen protectis niet werkte. Mag je meerdere druppels per dag van geven (zit wel een heel klein beetje alcohol in).
Bij mijn zoon heeft het een 2 à 3tal weken geduurd vooraleer de protectis aansloeg.
Hopelijk snel beterschap voor je baby'tje!🥰