4 Reacties

2 weken geleden

Gestopt omdat ze niet wilt slapen in de crèche, thuis slaapt ze wel nog 2 dutjes, wij volgen nog steeds haar ritme, als ze moe is dan gaat ze slapen

2 weken geleden

waarom zou je afbouwen met dutjes? wat is haar redenering ? kvind het maar raar om dit af te bouwen

2 weken geleden

Ik zou dat persoonlijk niet afbouwen. Als ze er geen nood meer aan hebben, blijven ze gewoon wakker, klaar 😂. Ik heb 2 zoontjes en als ik van 1 ding overtuigd ben, is het echt wel dat kinderen zelf hun slaapritme bepalen wat ze nodig hebben op die moment! Gewoon blijven doen zoals je bezig ❤️

2 weken geleden

Hier is dat heel afhankelijk van wanneer hij wakker is. Maandag tem woensdag; wakker om 6u30 voor de opvang & daar een dutje van 9-10u. Smiddags dan 12u-14u30 en heel soms 16u ‘rusten’ dus gewoon in bed leggen zonder slapen. In de week en wanneer ik thuis ben laat ik hem uitslapen, hij slaapt dan soms tot 9u en dan hou ik die ook wakker tot de langere middagdut! Wij leven echt op ritme van ons kindje.. als wij thuis zijn gaat hij zelf naar de deur voor naar boven te gaan!