7 Reacties

3 dagen geleden

Hey, hier twijfel ik Mijn andere kinderen hadden erg laat tandjes. Zoontje is al tijdje bezig met veel speeksel Bijt op zijn onderlip vaak Steeks van alles in zijn mond behalve bijtring tut en fles dan walgt die😂 Als ik over zijn onderste tandvlees masseer vindt die het heel fijn Ik zie 2 kleine witte strepen aan de ene kant maar of dat van tandjes komt weet ik niet goed Verder is die sprong of tandjes erg humeurig ook Nu 17+5 ondertussen Dus ja Tandjes? Sprong? Iets anders? Ik volg 😂

3 dagen geleden

Hey, Hier gelijkaardig! Ook 16 weken en zie ook witte streepjes in zijn tandvlees. Hij wil voortdurend op iets bijten, heel veel speeksel. Daarnaast dus ook erg hard gillen als ik hem aan de borst leg. Hij maakt zich erg boos. Ik weet niet of het zou komen door de tandjes, sprongetje of doordat de melk niet snel genoeg komt bijvoorbeeld. Het is hier ook echt een strijd. 🫨 Ik stop dan vaak, probeer na enkele minuten nog eens en dan drinkt hij wel. Maar het is erg frustrerend en vraagt veel geduld!

3 dagen geleden

Bij ons is dit al bezig van week 11 intussen (hij is bijna 14 weken nu). Nog geen echt tandje te zien. Wel enorm veel kwijl, veel sabbelen, op de vinger bijten, … Hij drinkt wel nog goed maar sommige momenten wilt hij ook niet. Dan is het krijsen en moeten we ff met hem rond stappen. Denk dat dit laatste eerder het sprongetje is.

3 dagen geleden

Reactie op Laura0212

Bij ons is dit al bezig van week 11 intussen (hij is bijna 14 weken nu). No ...
Bij sprongetje hebben ze dit ook idd Sprong 3 waarschijnlijk nog

2 dagen geleden

Onze meid van 3 maand heeft ook al een tandje. Bij de apotheek Eldygium gaan halen voor op haar tandvlees te masseren en tand en dan een soort speelgoed gsm dat koelt van het merk Sophie le giraffe,deze kan ze beter vast blijven houden en houd ze toch langer in haar mondje. Haar tandje stond er redelijk snel door,op een goede week zag je echt al het topje erdoor komen,nu blijft het precies even zo maar heeft minder last wel al.

2 dagen geleden

Reactie op Sneeuwtjen

Onze meid van 3 maand heeft ook al een tandje. Bij de apotheek Eldygium gaa ...
Ja tis echt tot die tandje er door is dat ze last hebben Heb je toevallig een foto hoe het eruit zag voor die doorkwam? Ik ben niet zeker ivm zoontje maar heb echt vermoeden dat het zijn tandje is Bij andere kinderen was het pas tegen 1 jaar dat ze doorkwamen en stond tandvlees echt dik en rood

2 dagen geleden

Reactie op Petmat Malueva

Ja tis echt tot die tandje er door is dat ze last hebben Heb je toevallig e ...
Nee heb er jammer genoeg geen foto van. Was wat dikker het tandvlees en paar dagen erna zo een heel klein wit puntje erdoor,dan kon je het ook duidelijk voelen dat er een tand was.