12 Reacties

3 weken geleden

Ik had dit met me eerste dochter is eigelijk heel normaal baby’s van een jaar tonen minder intresse in fles die van jou heeft dat nooit gedaan uit een fles gedronken mijn dochter dronk haar melk in de ochtend en voor het slapen gaan uit een oefenbeker wand ze ging altijd liggen als ze haar melk dronk dus zo lekte het niet en kon ze eigelijk makkelijk drinken

3 weken geleden

Hier nog ochtend en avondpap. Hij eet nog niet echt ontbijt of avondeten hier dus we blijven pap aanbieden in fles tot hij dit eet 🤷‍♀️

3 weken geleden

Hier drinkt ze enkel ‘s avonds een fles melk, maar ze wil max 140ml ofzo. Uit een beker wil ze helemaal niet drinken.. Maar lijkt me een goed idee om wel zeker die beker aan te bieden. Ervoor dronk ze kort de borst ‘s ochtends en ‘s avonds, maar de bv is gestopt omdat ik terug in verwachting ben.

2 weken geleden

Reactie op rosita36

Ik had dit met me eerste dochter is eigelijk heel normaal baby’s van een ja ...
Oh das een prima idee!!

2 weken geleden

Reactie op Erica1996

Hier drinkt ze enkel ‘s avonds een fles melk, maar ze wil max 140ml ofzo. U ...
Awel ik wil bv stoppen en op deze manier Hij wordt wakker omdat hij wil zuigen en wil melk en zuigen om te slapen enzo weet ik niet hoe aanpakken En dokters weten ook niet wat ik moet doen

2 weken geleden

Reactie op Petmat Malueva

Oh das een prima idee!!
Mijn zoontje drinkt wel melk uit de fles maar ben hem nu aan het leren dat hij ook zijn melkje uit een oefenbeker kan drinken hij drinkt nu dus melk uit oefenbeker in de ochtend en avond nog wel de fles maar dat wil ik dus ook gaan veranderen naar oefenbeker ik wil eigenlijk zo snel mogelijk van die fles af Voordelen van afbouwen van de fles is dus Minder risico op tandbederf. Betere mond- en kaakontwikkeling. Helpt bij het ontwikkelen van goede drinkvaardigheden. Daarom dat ik dus van die fles af wil mijn andere kindjes waren alle 3 heel snel van de fles af

2 weken geleden

Reactie op rosita36

Mijn zoontje drinkt wel melk uit de fles maar ben hem nu aan het leren dat ...
En die drinkt dan nog beneden zijn melkje? Hier maken we hem boven helemaal klaar om Te slapen en dan zetten we ons gezellig in de schommelstoel en drinkt hij zijn Flesje op, dan is die helemaal lekker rustig en ontprikkelt en dan leg ik hem zachtjes in zijn bedje

2 weken geleden

Reactie op Bloem9030

En die drinkt dan nog beneden zijn melkje? Hier maken we hem boven helemaal ...
Nee voor het slapen gaan drinkt hij nog uit zijn flesje en die drinkt hij ook boven als ik hem helemaal klaar heb gemaakt voor naar zijn bedje te gaan ga ik ook lekker rustig met hem zitten dan zing ik wat voor hem of lees een boekje en dan is het bedje in maar wil in de toekomt als hij zijn flesje is afgeleerd voor het slapen gaan dus gewoon benede zijn melkje geven uit een beker wand die van de ochtend drinkt hij uit zijn oefenbeker flesje drinkt hij niet meerbuit in de ochtend

2 weken geleden

Reactie op rosita36

Mijn zoontje drinkt wel melk uit de fles maar ben hem nu aan het leren dat ...
Lijkt me super idee maar mijne wil zuigen Hoe komen we daar van af? Zuigbehoefte

2 weken geleden

Reactie op Bloem9030

En die drinkt dan nog beneden zijn melkje? Hier maken we hem boven helemaal ...
Oh amai mooi😍 zo drinken en daarna pas zelf gaan slapen

2 weken geleden

Reactie op Petmat Malueva

Lijkt me super idee maar mijne wil zuigen Hoe komen we daar van af? Zuigbe ...
Das een moeilijke misschien melk uit een tuit beker of rietjes beker geven en dan misschien een tutdoekje geven of iets voor die zuigbehoefte

2 weken geleden

Reactie op rosita36

Das een moeilijke misschien melk uit een tuit beker of rietjes beker geven ...
Hmm