45 Reacties

vorige maand

Hey! Mijn zoontje is al even niet meer gewogen en gemeten maar wordt binnen twee weken terug gewogen op 12 maanden. Maar ik wil je alvast gerust stellen dat mijn zoontje ook aan de lichte kant is ivm andere baby's van zijn leeftijg. Hij weegt rond de 8.5 kg rn is 72 cm groot gok ik. Hij heeft ook net 10 dagen de buikgriep/oorontsteking/keelontsteking gehad en is hierdoor veel gewicht verloren...dus met wat pech zitten we terug onder de 8 kg 🫢 we proberen hem vaak rteb aan te bieden en experimenteren zelfs met zelfstandig eten met de replay methode. ..

vorige maand

Zal rond de 11kg zijn en rond de 80cm. Volgende week nog eens naar K&G. Hij is wel groot. Wij zijn beide ook groot. Iedereen denkt dat hij ouder is omwille van zijn lengte. Hij zit aan het topje van de curve. Voor gewicht zit hij beetje boven gemiddeld

vorige maand

9 kg, dat weet ik zeker. Lengte weet ik niet maar denk rond de 72 cm

vorige maand

Paar dagen geleden naar de pediater geweest. Hij weegt nu ongeveer 9.450 kg en is 75.5 cm groot. Is 7 november 1 jaar oud. Hij zit ietsje onder het gemiddelde hier.

vorige maand

Hier ook lage gewicht Was maand geleden 74cm maar gewicht blijft moeilijk Ziek Tandjes Sprong Slechte eter Hij was eind juni 8kg tot september zo dan 1kg aangekomen en nu weer 8kg🤦🏻‍♀️ Vandaag 1 jaar Lengte kan veranderd zijn, maand geleden 74 dus Een van de redenen dat bv stoppen uitgesteld wordt, anders heeft hem amper iets binnen

vorige maand

8,9kilo en 73 cm ze is vandaag 1 jaar

vorige maand

Reactie op Petmat Malueva

Hier ook lage gewicht Was maand geleden 74cm maar gewicht blijft moeilijk ...
Hier ook eerst 1 kg bijgekomen was daar super blij mee want meneertje bengelt onderaan fe curve...en dan 10 dagen buikgriep ..dan oorontsteking ..keelontsteking. door diaree overgeven en pijn amper iets gegeten en is zichtbaar veel afgevallen. We gaan binnen twee weken zien hoeveel... Maar ik vrees dat we terug bij de 8.5 kg zitten zoals op 9 maanden.

vorige maand

Reactie op Kiani Cuypers

Hier ook eerst 1 kg bijgekomen was daar super blij mee want meneertje beng ...
Awel zelfde dus Tanden, ziek, sprongetjes alles maken we dik mee Ook ziek geweest en is zelf geen grote eter dus ja enige wat hij binnen kreeg was bv lange tijd en hierdoor dus ook vermagerd terug. Nu begint het te beteren, op en af eigenlijk kwa eten Zeker niet wat het moet zijn, ma ja we zien wel

vorige maand

Hier is onze dochter 1 jaar geworden op 31/10. Zonet naar kind & gezin gegaan; ze is 72cm lang en weet 7.660 kg ☺️

vorige maand

Hier eentje die geen gram vet heeft mr wel de hele dag actief en druk aant spelen is, 9 kilo en kind& gezin vond haar te dik?!😱

vorige maand

Reactie op kelly36t

Hier eentje die geen gram vet heeft mr wel de hele dag actief en druk aant ...
Te dik?😆 hier vonden het dramatisch mager en die was bij laatste meting 9 Maanden en 8kg😆 Nog steeds 8g en volgende meting gaan ze waarschijnlijk zeggen dat hij alleen botten heeft

vorige maand

Waarschijnlijk zien ze ook of het een jongen of meisje is en lopen De curves anders?

vorige maand

onze meid is 13/11 1 jaar en 9,9 kg en 77 cm groot

vorige maand

Word op 24/11 1jaar, 76cm en op de kop 10kg deze week bij de kinderarts

4 weken geleden

Dochtertje hier op 14/11 verjaart en ze weegt rond de 11kg en is 78cm ☺️

4 weken geleden

Dochtertje is 10,5kg en 77cm. Lag voor gewicht altijd helemaal bovenaan de curve, maar nu zakt ze steeds meer in de curves sinds ik gestopt ben met borstvoeding.

4 weken geleden

Gisteren met ons zoontje naar K&G geweest ons zoontje weegt 12,5kg en is 81 cm ze zijden dat alles goed op curve lag dus helemaal goed 9/11 is hij 1 jaar geworden

3 weken geleden

Reactie op rosita36

Gisteren met ons zoontje naar K&G geweest ons zoontje weegt 12,5kg en i ...
Wauw grote jongen al 😍 Ons zoontje ook van 9-11 vandaag geweest, 9,800kg en 75cm ☺️

3 weken geleden

Reactie op MJ88

Wauw grote jongen al 😍 Ons zoontje ook van 9-11 vandaag geweest, 9,800kg e ...
Ik wist wel dat hij groot was maar toen ze zei 81 cm dacht ik echt wow zo groot al maar hij doet het ook zo super goed super trots op hem
15/11 verjaard. Meisje 76,5cm en 10.300kg