3 Reacties

2 dagen geleden

hey bij ons slaapt ze ook 30-45minuten 3x per dag ik gaf tot 3maanden ook live borstvoeding en was ik haar tut. maar ik begin morgen met werken en heb echt lang zitten zoeken naar een tut want ze nam geen enkel. kinderarts raadde bibs aan dus met deze heb ik eigenlijk gewoon verder geprobeerd + een knuffeldoek waarmee ik 2 dagen heb geslapen zodat het naar mij ruikt. de eerste dagen heb ik mijn man mijn dochter 1x per dag proberen doen slapen met een tut en die knuffeldoek. 3-4 dagen heeft ze gehuild voor 10-15minuten maar uiteindelijk heeft ze eindelijk de tut gepakt en kan ze ermee in slaap vallen bij andere. bij mij heeft het wat langer geduurd wss door de geur. maar nu neemt ze ook een tut bij mij en valt ze in slaap aan de borst dus beide. ze neemt de tut echt alleen het moment dat ze in slaap valt. ervoor spuugt ze die duizend keer uit en als ze in slaap is gevallen nog geen 30seconde later spuugt ze die weer uit馃槄 als troost geef ik de knuffeldoek

2 dagen geleden

Zelfde verhaal hier Geen tut geen fles Wil geen doudou En iets met mijn geur ook geen succes Ik heb toe gegeven momenteel maar moet niet werken das wel anders ook al blijft het vermoeiend Veel succes馃┓

gisteren

Hey, kan enkel meespreken over de korte dutjes. Al ben ik sowieso heel bang dat hij veel zal (alleen) huilen.. Kan me voorstellen dat dat een lastig idee is.. Enkel als mijn zoontje op mij slaapt, slaapt hij langer dan een half uur. In zijn parkje gebeurde dat misschien 1 of 2 keer. Ik bracht hem al enkele keren naar mijn ouders om te leren loslaten 馃檲 en daar lukken de dutjes 9 van de 10 keer w茅l.