14 Reacties

vorige week

Hier ook wel minder savonds

vorige week

Bij mij hangt het wat af van wat ze gegeten heeft als avondmaaltijd en hoeveel tijd er tussen avondmaaltijd is en avondfles. Vanavond bvb heeft ze heel laat nog 150g patatjes gegeten met pastinaak, dus heeft ze net niet zo veel willen drinken (150ml op, terwijl ze normaal gezien 270ml drinkt). Gisteren had ze om 18u gegeten en heeft ze dus om 19u30 haar flesje leeg gedronken 😉

vorige week

Hier omgekeerd. ‘s morgens drinkt die sinds 2 weken maar 20-80ml en voor de rest speelt die met zijn fles. Iets anders wil die ook niet eten. ‘s avonds drinkt die het wel op

6 dagen geleden

Hier begon het met de avondfles die hij niet meer wou, ondertussen is de ochtendfles ook moeilijk geworden…. Fase zeker? 😜😜

5 dagen geleden

Is het niet beter dat ze die niet willen? Kan je makkelijk overstappen op bekertje melk

5 dagen geleden

Hier ook ineens weigeren savonds van de ene dag op de andere. Terwijl hij ‘s morgens en ‘s avonds 240 vlot dronk. Nu ‘s morgens nog redelijk goed maar ‘s avonds weigeren of maar een beetje. In algemeen slecht drinken, laat water ook gwn uit mond lopen. Hoop dat het een fase is 😮‍💨

5 dagen geleden

Reactie op A2024A

Hier ook ineens weigeren savonds van de ene dag op de andere. Terwijl hij ‘ ...
Oh zo herkenbaar! Deze avond terug klein beetje gedronken 🤞

5 dagen geleden

Reactie op Stephanie0602

Hier begon het met de avondfles die hij niet meer wou, ondertussen is de oc ...
Laten we hopen 😅

5 dagen geleden

Reactie op Stephanie0602

Hier begon het met de avondfles die hij niet meer wou, ondertussen is de oc ...
Hier hetzelfde, ben jij dan niet bang voor uitdroging?

5 dagen geleden

Reactie op A2024A

Hier hetzelfde, ben jij dan niet bang voor uitdroging?
We geven hem door de dag veel water en we doen hier wat roos vicee in, zo drinkt hij meer. Deze ochtend ging de ochtendfles weer wel… en gisterenavond duwde hij ze weg en draaide zijn hoofd. We zullen wat geduld moeten hebben 🙂

5 dagen geleden

Reactie op Stephanie0602

We geven hem door de dag veel water en we doen hier wat roos vicee in, zo d ...
Bij mij laat hij water gewoon uit zijn mond lopen.. ik doe er wel niks in, mss eens proberen.. de ochtendfles ging hier ook vlot vanochtend, maar gisterenavond heeft hij niks gedronken, ook wegduwen. Hoop echt dat het snel passeert 😖

4 dagen geleden

Reactie op A2024A

Bij mij laat hij water gewoon uit zijn mond lopen.. ik doe er wel niks in, ...
Roos vicee zorgt er hier voor dat hij meer drinkt. Zit ook vitamine C in dus kwaad kan het zeker niet. In de Jumbo bijvoorbeeld vind je deze. Ik weet dat mijn zoontje ook zo een fase had rond 4-5 maanden en dat heeft toen een kleine 2 weken geduurd… :)

2 dagen geleden

Intussen terug zoal voordien, ´n fase dus weer :p

2 dagen geleden

Reactie op Marjotje

Intussen terug zoal voordien, ´n fase dus weer :p
Hier begint het stilaan ook te beteren😅 zal idd een fase zijn