5 Reacties
2 weken geleden
Hi, hier hebben we afgebouwd dus elke keer de fles verminderen elke nacht met 30ml tot je op 0 zit. Hij huilde toen ook soms maar was zo moe dat hij hier wel snel weer in slaap viel. Ik denk dat hij nog 2 a 3 nachten wakker werd en dan nam ik hem gewoon even vast en beetje zingen bijvoorbeeld en hij was gekalmeerd. Daarna sliep hij elke nacht door.
Hier drinkt hij nu een flesje van 210 ml in de avond.
Hij eet rond 17u een boterham of dergelijke omdat hij in de middag al zijn warme maaltijd eet. Wij eten later omdat we gewoon geen tijd hebben om dan al klaar te zijn met het avond eten maar hij heeft wel al honger 🙈
2 weken geleden
Reactie op LenaDM98
Hi, hier hebben we afgebouwd dus elke keer de fles verminderen elke nacht m ...
Oh top dankje! Wij zijn
Hier gisterenavond mee begonnen en na 3-4 weken niet meer te hebben doorgeslapen, sliep hij deze nacht door dus nu willen we ineens doorzetten met geen melk meer te geven. Wij gaan toch ook proberen om ‘s avonds nog iets extra van eten aan te bieden dan
2 weken geleden
Reactie op Bloem9030
Oh top dankje! Wij zijn
Hier gisterenavond mee begonnen en na 3-4 weken nie ...
Ja dat kan zijn dat hij overdag iets meer moet eten om dan door de nacht te kunnen. Het proberen waard ! 😄 En als het meer nabijheid is dat hij nodig heeft kan het wss ook zonder voeding lukken✌️
2 weken geleden
Ik heb de nachtvoeding (bv) ook van de ene op de andere dag stopgezet omdat ik de indruk had dat het een gewoonte was. Ze werd dan nog 2 nachten wakker op hetzelfde uur, maar viel steeds zelf weer in slaap, dus moest ik niet meer gaan.
Dat was wel aan 7 maanden, dus weet niet of het zo makkelijk gaat bij een ouder kindje…
Ons dochtertje at al van het begin veel vaste voeding overdag (enkel ‘s ochtends en ‘s middags) dus dat kan ook meehelpen bij het doorslapen denk ik.
Nu eet ze nog steeds veel overdag, maar ‘s avonds enkel 140ml melk, maar kan me voorstellen dat elk kindje hierin heel anders is.
Een neefje van haar moet juist ‘s avonds veel eten en melk hebben om door te slapen…
2 weken geleden
hier savonds 240 of 270 ml melk hiervan gebruiken we zon 50 tal ml met wat haver ingelepeld dat helpt wel goed op de nacht door te komen