12 Reacties

Hey, wij zijn deze al gaan uitzoeken bij de Ava. Is voor ons 20 min rijden dus we gaan deze zelf halen. Of toch alles wat op voorraad is. Ik zelf stop met werken 1/5 en ben uitgerekend 26/5 of we halen het dan of toch voor de zekerheid iets van te voren al.

3 dagen geleden

Wij maken onze doopsuikertjes ook zelf en gaan de bonen halen in de Ava. Ik ben nu 22w5d en we hebben besloten wat we gaan doen, wanneer we ze effectief zullen klaarmaken weet ik nog niet 😋

3 dagen geleden

Ik ben uitgerekend voor half mei en heb ze nu besteld via AVA. Suikerbonen blijven super lang goed dus zeker geen probleem. Wanneer ik ze in elkaar ga steken weet ik nog niet, maar dan heb ik alvast alles in huis

2 dagen geleden

Ik ben voor half mei uitgerekend en heb dit ook zopas besteld. Net zoals de anderen doe ik deze ook zelf. Maar dan heb ik dit al in huis 😉

2 dagen geleden

Hier ook uitgerekend in mei (23w+3) en zal ze komende week ook gaan kiezen in Ava. Bij mijn eerste heb ik dit ook zelf gedaan en zal dit nu ook doen 😊

2 dagen geleden

Ik ben vandaag 25 weken en ben al even er mee bezig, komt veel meer bij kijken dan ik dacht 🙈 alles zit al in doosjes en zakjes maar afwerking miet nog gebeuren. Doopsuiker is heel lang goed dus je kan kiezen wanneer je graag start. Maar ik wil niet alle stress nog de laatste weken, je weet nooit als het plots vroeger komt dan gedacht 🙈

2 dagen geleden

En hoe maken jullie de doopsuiker? Ik zoek me suf, maar alles is zoooo duur. Een zakje of doosje is al rap 1 euro zonder vulling voor iets héél basic zonder deco... ik geraak er gewoon niet uit omdat het zo duur is.

2 dagen geleden

Reactie op Coco2026

En hoe maken jullie de doopsuiker? Ik zoek me suf, maar alles is zoooo duur ...
Het is ook echt duur… Bij Ava kan je wel net iets goedkoper gaan. Ik denk dat zij 12 doosjes hebben voor 7 of 8 euro ofzo naar gelang wat je besteld. Dan nog vullen inderdaad en als je speciale dingen wil gaat het al helemaal de lucht in. Tip: koop eerst iets klein individueel in de winkel. Dan krijg je ze kortingsbon voor een volgende aankoop van -10%. Deze is wel pas te gebruiken vanaf april dus hangt er wat vanaf voor wanneer je bent. Maar 10% is op zo’n bedrag best een leuke korting!

Reactie op Margaux-08

Ik ben vandaag 25 weken en ben al even er mee bezig, komt veel meer bij kij ...
Wat ben ik blij dat te lezen Morgen 25 weken En hier staat ook alles zo goed. Dan moet ik mij daar al niet meer over stress

2 dagen geleden

Danku iedereen voor de reactie 😊 ik ga de mijne eind deze week ook bestellen. Ben thuis gezet door ziekenhuis en mag niet meer gaan werken dan heb ik al wat te doen van bezigheid 😁

gisteren

Reactie op Verwachtmei2026

Het is ook echt duur… Bij Ava kan je wel net iets goedkoper gaan. Ik denk d ...
In de roze doos zit ook een boekje van Ava en daar heb je ook een kortingsbon bij in zitten 😊
Ik ben ook al gaan kijken in de Ava. Ga ook alles zelf doen. Maar ben ondertussen ook wat goedkopere alternatieven aan het bekijken. Ik wil bijvoorbeeld glazen flesjes of potjes met kurkdop. Die kosten al snel 2,40 per potje. Terwijl je in de Action ook zo potjes kan kopen voor 0,62. Dus ik ga nu nog eens gaan neuzen in de Action voor zulke dingen. Maar ga zeepjes ook doen, die bestel ik wel bij de Ava. 😊