11 Reacties

Was hiervoor vorige week zelfs naar materniteit geweest. Heb meer als 4x geplast in een potje eerst was het een lichte blaasontsteking maar 2 weken later had ik daar nog steeds last van mss 14x per dag elke 30 minuten. Blijkt dat mijn kindje helemaal onderaan ligt en ook echt drukt met zijn hoofdje op mijn blaas. (Bijna 23weken) hangt er echt van af hoe de baby ligt xxx
Ik heb er ook wel last van, moet zeker 1x per uur gaan. Maar moet ook meer drinken dus mss komt het daardoor?
Zeker laten testen op blaasontsteking, in zwangerschap grote kans en meestal (naast veel plassen) weinig andere symptomen

gisteren

Als je hebt geplast, even goed met je bekken kantelen en wiebelen op de wc. Dan kan je erna vaak nog wat plassen. Bij mij komt er altijd nog als ik net heb afgeveegd, pffffff.

gisteren

Ik heb exact hetzelfde! Al getest op blaasontsteking maar dat heb ik niet.. gwn zwanger zijn dus. zeer vervelend!!

gisteren

Bij mij is het ook zo, zelf s'nachts tot soms wel 8x moeten opstaan. Heel lastig maar ik denk wel dat het normaal is 😅

gisteren

Ik geraak precies ook nooit echt “uitgeplast”, ik probeer dan wel idd de bekken te kantelen enzo. Maar toch..😅

18 uur geleden

Oh ja, en als ik moet is het ook altijd kei kei dringend, vooral ‘s avonds/‘s nachts🤪 ik voel ook wel vaak stampjes tegen mijn blaas, dat helpt er ook niet aan 😅

16 uur geleden

Ohh ik ook 🫣 Gisteravond eerst naar toilet, erna tanden gepoetst en toen moest ik weer 😅 ‘S nachts ook heel vaak !! Nog een vraagje hierover : is het bij jullie ook geel-oranje qua kleur? Het valt me op dat dit eigenlijk bijna nooit helder van kleur is. Ik heb ergens gelezen dat dit ook door de vitaminen kan komen maar ik ben niet zeker …

15 uur geleden

Ik ben het tegenovergestelde 🙈 ik ga om 22u voor ik ga slapen en moet dan pas om 6u gaan als ik wakker word. Door de dag vind ik het ook niet opvallend meer. Eerste trimester was dat voortdurend, maar nu absoluut niet. Nog iemand? Bij mij is het helder als ik veel heb gedronken, donker als ik veel te weinig heb gedronken - eigenlijk echt zoals het altijd is zonder zwangerschap.

14 uur geleden

Reactie op N.D.

Ohh ik ook 🫣 Gisteravond eerst naar toilet, erna tanden gepoetst en toen m ...
Komt door de vitamines! ☺️