9 Reacties

4 dagen geleden

Ik heb ook 18de de nipt laten afnemen in Bonheiden en ben ook nog vol spanning aan het wachten op de resultaten… had gisteren gebeld om te vragen of dit normaal was, maar ze gaven aan om gewoon geduld te hebben… 😕

4 dagen geleden

Reactie op L.🦋

Ik heb ook 18de de nipt laten afnemen in Bonheiden en ben ook nog vol spann ...
Ja inderdaad dat antwoord krijg je als je de algemene nr belt van hun... maar geduld heeft ook zijn grenzen he haaha. Zeker als dat dan al de 2de keer is

4 dagen geleden

Reactie op Khara

Ja inderdaad dat antwoord krijg je als je de algemene nr belt van hun... ma ...
Snap ik, mijn geduld is nu al op na 14 dagen wachten. Laat staan dat het je 2de keer is 😅

3 dagen geleden

Ik heb mijn NIPT laten afnemen in Sint-Maarten op 12/11 maar er is een extra onderzoek voor de rhesusfactor van ons kindje gezien ik rhesus negatief ben. Dit zou ook lopen via Imelda en tot op heden geen nieuws... dus misschien ook hierdoor?

3 dagen geleden

Reactie op InspirerendeVos011771

Ik heb mijn NIPT laten afnemen in Sint-Maarten op 12/11 maar er is een extr ...
Hej ja dit zou wel kunnen inderdaad amai de 12de dat is nog 6dagen eerder 😮 heb jij al eens contact proberen opnemen? Bij mijn partner wordt ook de rhesusfactor bepaald

3 dagen geleden

Reactie op Khara

Hej ja dit zou wel kunnen inderdaad amai de 12de dat is nog 6dagen eerder � ...
Had hiervoor nog geen contact opgenomen, dacht dat dit onderzoek misschien extra tijd in beslag nam... Mijn NIPT resultaten had ik gelukkig wel de week erna ontvangen 🤞🏻 Ik zal morgen eens bellen! Ging toch nog een andere vraag stellen, dan neem ik deze meteen mee. Ik geef je een seintje!

2 dagen geleden

Ondertussen al iemand de resultaten? Hier nog steeds niets…

2 dagen geleden

Reactie op L.🦋

Ondertussen al iemand de resultaten? Hier nog steeds niets…
Wij ook niet :(

16 uur geleden

Reactie op InspirerendeVos011771

Had hiervoor nog geen contact opgenomen, dacht dat dit onderzoek misschien ...
Heb contact gehad met AZ Sint-Maarten voor de rhesusfactor en was inderdaad nog niet binnengekomen. Ze zei het zeker nog een week te geven, dit duurt iets langer dan andere resultaten. Maar ze gaf wel aan dat het heel druk was en er wel een achterstand was.