6 Reacties
4 dagen geleden
Wij dachten eerst aan flesjes van AVENT omdat deze meest gekend zijn en populair bij vrienden. Op aanraden van onze vroedvrouw zijn we toch voor Lansinoh gegaan. Deze zouden de combinatie tussen borst- en fles geven vermakelijken omdat de zuigmanier heel erg gelijkaardig is aan de natuurlijke manier.
4 dagen geleden
Wij gaan ook voor Lansinoh, glas, maar ik heb enkel de kleinste twee flesjes en spenen 1x gekocht. We gaan dan wel zien hoe en wat eens de baby er is. Online bestellen kan altijd.
2 dagen geleden
Ik heb altijd lansinoh gebruikt en heel tevreden van! Vriendinnen van mij die geswitched zijn van avent naar lansinoh vinden deze ook veel beter als avent. Elke baby is wel anders dus het zal altijd wel verschillen per ervaring maar heb zelf nog nooit gehoord dat men niet tevreden is van lansinoh in tegenstelling tot andere merken
2 dagen geleden
Eerste zoontje wou enkel difrax s flessen wat een misserie was dat om ze uit te wassen en steriliseren 馃槀 de tweeling wou dan weer enkel avent naturel response veel makkelijker uit te spoelen en steriliseren 馃槉
2 dagen geleden
Reactie op OngedwongenLuipaard037327
Eerste zoontje wou enkel difrax s flessen wat een misserie was dat om ze ui ...
Veel hangt af van jouw kindjes zijn "wensen" Ik koop er 1 zowel avent, difrax als lansinoh en kijk welke hij verkiest en koop deze dan pas bij.. lesje geleerd 馃槀