22 Reacties
4 dagen geleden
Hmm... Geef het even tijd. Drink of eet iets zoet. Probeer dan even op je linkerzij te gaan liggen en leg je handen op je buik...
Als je straks niets voelt dan misschien best even langs de verloskamer gaan, dan ben je zeker.
Ik duim mee! 🤞🙏👍
4 dagen geleden
Ik zou ook even bellen. Normaal zou je de baby toch wel elke dag moeten voelen. 3 dagen is toch al wat lang om nog af te wachten. Ik duim mee! Hou ons op de hoogte 🫶🏼
3 dagen geleden
Had ik ook rond 22 weken, ik ben voor de zekerheid langs spoed gegaan en alles bleek in orde.
Nu enkele weken later besef ik dat het door de stress kwam, maar zeker langsgaan als je je zorgen maakt!
3 dagen geleden
dankjewel dames als ik vanavond en morgenochtend niks meer voel, zal ik langs de verloskamer gaan. ik laat jullie weten🍀
3 dagen geleden
Ik ben vorige week ook naar materniteit geweest omdat ik hem minder voelde, ze hebben mij dan 45min aan de monitor gelegd en alles was oke. Blijkbaar heel normaal dat je ze deze periode af en toe een paar dagen niet voelt, maar bij twijfel altijd gaan! Beter te veel dan te weinig...
3 dagen geleden
Ik zou zeker naar materniteit gaan. Wij voelde haar van vrijdagavond tot zaterdagochtend niet (normaal altijd heel actief). Zaterdagochtend om 10u naar materniteit. Doorgestuurd naar UZ Leuven voor 'alle zekerheid'. Jammer genoeg met een slechte afloop voor ons. 😥
3 dagen geleden
Reactie op Laura 95
Ik ben morgen 23 weken en voel ook niet iedere dag de baby helaas… Voor mij ...
Doppler zegt niet veel alleen een hartslag of die aanwezig is of niet. Maar een monitor zien ze echt hoe de baby zich voelt in de buik door activiteiten die in de hartslag te zien zijn. Zoals een stress baby of een actieve baby. Vele denken oké ik neem de doppler en ik hoor een hartslag dat is goed maar het is meer dan dat natuurlijk. Maar de echte beoordeling en interpreteren is door een vroedvrouw of gynaecologe.
3 dagen geleden
Reactie op KleurrijkeSchildpad886465
Ik zou zeker naar materniteit gaan. Wij voelde haar van vrijdagavond tot za ...
Sterkte 😔💔
3 dagen geleden
Sterkte 😔
3 dagen geleden
Reactie op MommyH
Doppler zegt niet veel alleen een hartslag of die aanwezig is of niet. Maar ...
Exact dit. Hartslag was nog perfect. Alleen voelde de baby zich niet goed, door een verminderde bloedtoevoer. Terwijl de 20 weken echo enz allemaal perfect was. Dus bij twijfel, gewoon gaan.
3 dagen geleden
wow heftig.. heel veel sterkte😣💝