22 Reacties

4 dagen geleden

Bij onzekerheid naar tverloskwartier gaan.. beter teveel dan te weinig
Hmm... Geef het even tijd. Drink of eet iets zoet. Probeer dan even op je linkerzij te gaan liggen en leg je handen op je buik... Als je straks niets voelt dan misschien best even langs de verloskamer gaan, dan ben je zeker. Ik duim mee! 🤞🙏👍

4 dagen geleden

Ik zou ook even bellen. Normaal zou je de baby toch wel elke dag moeten voelen. 3 dagen is toch al wat lang om nog af te wachten. Ik duim mee! Hou ons op de hoogte 🫶🏼

4 dagen geleden

Ik had dit ook met mijn vorige zwangerschap ik was toen 30 weken zwanger en bleek dat baby was gedraaid toen, maar sws altijd langs verloskamer gaan

3 dagen geleden

Had ik ook rond 22 weken, ik ben voor de zekerheid langs spoed gegaan en alles bleek in orde. Nu enkele weken later besef ik dat het door de stress kwam, maar zeker langsgaan als je je zorgen maakt!
dankjewel dames als ik vanavond en morgenochtend niks meer voel, zal ik langs de verloskamer gaan. ik laat jullie weten🍀

3 dagen geleden

Ik ben morgen 23 weken en voel ook niet iedere dag de baby helaas… Voor mijn eigen geruststelling heb ik enkele weken geleden een Doppler gekocht om af & toe eens naar de hartslag van de baby te luisteren, dit stelt me wel vaak gerust 😊

3 dagen geleden

Hey Probeer eens chocolade te eten en dan op je zij te gaan liggen, meestal voel je ze dan wel .. Ik had dit vorig weekend ook, 2 dagen amper iets gevoeld en maandag bij de gynae bleek ze extreem actief te zijn op de echo terwijl ik het zelf ook amper voelde …

3 dagen geleden

Ik ben vorige week ook naar materniteit geweest omdat ik hem minder voelde, ze hebben mij dan 45min aan de monitor gelegd en alles was oke. Blijkbaar heel normaal dat je ze deze periode af en toe een paar dagen niet voelt, maar bij twijfel altijd gaan! Beter te veel dan te weinig...
Ik zou zeker naar materniteit gaan. Wij voelde haar van vrijdagavond tot zaterdagochtend niet (normaal altijd heel actief). Zaterdagochtend om 10u naar materniteit. Doorgestuurd naar UZ Leuven voor 'alle zekerheid'. Jammer genoeg met een slechte afloop voor ons. 😥

3 dagen geleden

Reactie op Laura 95

Ik ben morgen 23 weken en voel ook niet iedere dag de baby helaas… Voor mij ...
Doppler zegt niet veel alleen een hartslag of die aanwezig is of niet. Maar een monitor zien ze echt hoe de baby zich voelt in de buik door activiteiten die in de hartslag te zien zijn. Zoals een stress baby of een actieve baby. Vele denken oké ik neem de doppler en ik hoor een hartslag dat is goed maar het is meer dan dat natuurlijk. Maar de echte beoordeling en interpreteren is door een vroedvrouw of gynaecologe.

3 dagen geleden

Reactie op MommyH

Doppler zegt niet veel alleen een hartslag of die aanwezig is of niet. Maar ...
Dus altijd bij onzekerheid of twijfel naar de verloskamer gaan

3 dagen geleden

Reactie op KleurrijkeSchildpad886465

Ik zou zeker naar materniteit gaan. Wij voelde haar van vrijdagavond tot za ...
Oh nee, hoe vreselijk 💔💔 veel sterkte ☹️

3 dagen geleden

Sterkte 😔💔

3 dagen geleden

Sterkte 😔

3 dagen geleden

Omg! Zo erg, kan het me niet inbeelden. Zoveel sterkte 🙁♥️

3 dagen geleden

Omg zo erg 😔 heel veel sterkte 💔

Reactie op MommyH

Doppler zegt niet veel alleen een hartslag of die aanwezig is of niet. Maar ...
Exact dit. Hartslag was nog perfect. Alleen voelde de baby zich niet goed, door een verminderde bloedtoevoer. Terwijl de 20 weken echo enz allemaal perfect was. Dus bij twijfel, gewoon gaan.

3 dagen geleden

Heel veel sterkte!💔😞

wow heftig.. heel veel sterkte😣💝