8 Reacties

2 dagen geleden

Wij hebben al direct grotere hoop gekocht van de Kruidvat. Mijn neefje gebruikt deze altijd en ze zijn er content van. Daar was toen ook 1+1 gratis dus best veel geld bespaard

2 dagen geleden

Ik zou niet te veel kopen, mijn zoon zijn huidje kon bepaalde merken niet aan waardoor ik toch een aantal keer heb moeten wisselen. En luiers komen echt heel vaak in promotie te staan ! 馃槉

2 dagen geleden

Bij de box van Kruidvat krijg je gratis pampers (enkel verzendkosten betalen). De pampers komen heel vaak in reclame! En inderdaad, niet teveel kopen, want sommigen kindjes zijn allergisch aan een bepaald merk.

2 dagen geleden

Ik zou ook niet teveel kopen. Hier alleen content van pampers premium protection, de rest ging lekken of gaf uitslag. Ik heb heel veel weggegeven, omdat het niet werkte voor ons

2 dagen geleden

Ik zou ook niet te veel ineens kopen. Voor mijn eerste dochter kijk ik altijd op de website https://www.luieraanbiedingen.net en bestel dan de pampers waar ze op dat moment het goedkoopste is 馃槉

2 dagen geleden

Ik zou inderdaad niet te veel kopen. Je weet niet welk merk je fijn vindt of waar je baby tegen kan. Koop zeker niet teveel van de kleine maatjes want daar zijn ze snel uitgegroeid. Van maatje 1 krijg je doorgaans een pak ik het ziekenhuis en zijn daarna relatief snel over gegaan naar de volgende maat met onze dochter.

2 dagen geleden

Ohja en kruidvat doet ook regelmatig aanbieding op pampers en vochtige doekjes