6 Reacties

3 dagen geleden

De Joolz geo 3 zeker aan te raden! Ik heb hem niet persoonlijk maar mijn schoonzus wel en heel tevreden van!

3 dagen geleden

Mijn zus heeft de Bugaboo Donkey 5 duo, daarin zitten de kindjes naast elkaar ipv achter elkaar

3 dagen geleden

Reactie op Verwachtmei2026

De Joolz geo 3 zeker aan te raden! Ik heb hem niet persoonlijk maar mijn sc ...
Wij hebben deze ook, super tevreden van, gebruiken hem wel nog niet als duo maar twijfelen wel om dit te doen als nummer 2 er is, nummer 1 is al wel bijna 3 jaar dan dus weet niet of we deze dan nog vaak gaan gebruiken.

3 dagen geleden

Reactie op Verwachtmei2026

De Joolz geo 3 zeker aan te raden! Ik heb hem niet persoonlijk maar mijn sc ...
Idem! Wij hebben die ook en super tevreden van!! Passen ook verschillende stukken in elkaar om dubbele te maken. Zeker eens checken :)

3 dagen geleden

Reactie op Morgane1

Wij hebben deze ook, super tevreden van, gebruiken hem wel nog niet als duo ...
In principe kan hij tot 4 en dan de mand voor de newborn erachter. Zeker een aanrader om het te bekijken aangezien jullie hem al hebben. Bij ons vooral handig op dagen met serieuze uitstapjes als bv de zoo etc

Reactie op GestoofdeKoraal000613

Mijn zus heeft de Bugaboo Donkey 5 duo, daarin zitten de kindjes naast elka ...
Deze heb ik ook en super tevreden van (2de Hands) want is best prijzig. Had een platte voorband en was 100 euro kwijt 馃檲 maar de vrouw voor mij had hem van 2017 dus haha op 8 jaar bijna 9 jaar gebruik 1 band valt goed mee denk ik dan 馃槉 past ook in onze niet te grote koffer, snel in en uit elkaar,...