9 Reacties
4 dagen geleden
Ik heb ook al een week of 2 een gezwollen gevoel daar beneden, morgen 21 weken. Ik dacht gewoon door het gewicht. Ik volg al een aantal weken kine, precies daar dan best eens vermelden!
3 dagen geleden
Ik heb dit ook al van het begin! Ik maak me geen zorgen dit is gewoon zwanger zijn denk ik 😃teken van het lichaam om het wat rustiger aan te doen dan
2 dagen geleden
Zelfde! 26w zwanger. Ik wandel elke dag op de loopband om aan mijn stappen te komen en dan komt de pijn terug, maar het wandelen verspreiden is te zwaar voor mij. Heb liever een halfuur op het gemak wandelen (wat ook perfect lukt) dan 3 keer 10 minuten per dag
2 dagen geleden
Bij mij vertelde een prenatale coach dat je bekkenbodemspieren al je organen in je buikholte moet tegenhouden/vasthouden. Nu is daar ineens nog een hele baarmoeder gevuld met baby en kind bij gekomen, waardoor de impact bij iedere stap, de kracht waarmee het op de bekken duwt veel groter is dan ervoor. Die verhoogde kracht/druk, ga je zeker voelen ook als er geen sprake is van (problematische) bekkeninstabiliteit. Het is moeilijk te zeggen uit je post of het gaat om de ‘normale hoeveelheid extra druk’ of echt gaat over bekkeninstabiliteit. Zeker de moeite om dit met je arts of een kine te bespreken !
2 dagen geleden
Bedankt iedereen voor de vele response! Morgen ga ik langs bij de dokter, dan ben ik al wat geruster. En wie weet kan zij mij al wat kinesitherapie voorschrijven of dergelijke :)