10 Reacties
gisteren
Sowieso standaard doosje of buisjes of textiel zakjes met suikerbonen, ik had bij mijn zoontje mini-smarties, was iets fijner voor de kindjes om te eten 😝 Wss zal ik dit nu ook weer doen of een mix van beide …
Wat ik een heel leuke vond en nog steeds na 4 jaar gebruik eigenlijk is eentje dat ik bij mijn collega heb gekregen : een vouwmeter met de naam van haar zoontje op.
Je hebt ook nog zeepjes, kaarsjes, flesjes parfum, bellenblaas.
Een flesopener vind ik ook heel leuk.
Het hangt er eigenlijk echt vanaf hoeveel geld je er aan uit wil geven wat je hebt echt vanalles😝
gisteren
Ik had op SHEIN doosje gezien die helemaal in thema van onze job waren
Heb deze in 2 kleuren gemaakt.
Op dakje heb ik zelf de naam aangebracht
Enige nadeel is doosje vielen veel groter uit dan we dachten 😂😂
Voor de kindjes hebben flesje genomen met snoepje en heb ik de naam ook met sticker gemaakt
Enige dat me nu nog moet bedenken is hoe ik ze ga presenteren
gisteren
Wij gaan buisje suikerbonen geven en dan als extra waar ze uit mogen kiezen zeepvlokken een blokje zeep of een kaarsje
gisteren
We gaan 3 soorten suikerbonen geven (hoog doosje, schuifdoosje & linnen doekje) en dan glazen buisje met himalayazout & dan nog mix van zeepje en kaarsje. Wss gaan we die niet op de babyborrel zetten maar gaan we pennen laten maken met haar naam op voor als extra. Voor de kindjes wss zakje snoep met een windmolen potlood eraan, daar ben ik nog voor aan twijfelen.
gisteren
Waauuuww. Iedereen steekt er wel echt veel moeite en centjes in.
Ik ga je dus niet kunnen inspireren, want wij gaan gewoon énkel doopsuiker in een zakje doen. We geven al een vrij kostelijke babyborrel, en zien het niet zitten om nog eens 500 euro en meer te spenderen aan doopsuiker. Jammer wel, want ziet er altijd zo mooi uit. Maar budget is op.