5 Reacties

19 uur geleden

Hey! Hier idem. Had maandag mijn gewone suikertest en die stond ook veel te hoog. Deze morgen ben ik naar het ziekenhuis gegaan voor de uitgebreide test. Ook ik ben wat in de war. Mijn normale eetpatroon moeten aanpassen heb ik er zeker voor over, maar wat wel/niet is niet zo evident. Dus ik begrijp je angst wel. Tips op dit moment kan ik moeilijk geven.. maar als het voor mij wat duidelijk is , deel ik dit met plezier ❤️

19 uur geleden

Ik zou je nog niet te veel zorgen om maken op voorhand meid, mijn schoonzus had 203 de eerste keer tweede keer was normaal & derde keer ook.. ze was ook even in paniek, maar was blijkbaar niet direct nodig. Ik zou voorzichtig zijn, maar nog niet te veel proberen stressen is niet goed voor je kindje. ♥️

18 uur geleden

Als je nog tijd hebt voor je afspraak met je gynaecoloog, zou ik toch al zelf bellen zodat je de uitgebreide test kan inplannen . Die moet je sowieso doen als je boven de 130 zit. Nu minder suiker eten zal geen invloed meer hebben op je grote suikertest. Lijkt me net handiger om voor je afspraak met je gynaecoloog al de uitslag van de uitgebreide te hebben zodat je meteen de info kan krijgen die voor jou belangrijk is.

18 uur geleden

De ‘kleine’ suikertest is zeer gevoelig, veel vrouwen scoren er te hoog op! Maar dat kan komen doordat je die dag net teveel suiker gegeten had voor de test, stress had (verhoogt je glucose tijdelijk), koffie gedronken had etc. Zelfs sporten (of gewoon veel bewegen) voor de test kan de uitslag beïnvloeden! Nog niet meteen stressen. 😘

18 uur geleden

Ik heb vorige week dinsdag de gewone suikertest gedaan deze was 139 van waarde ik maakte me toen ook veel zorgen. Toen die vrijdag uitgebreide test gedaan deze was gewoon goed. Ik zou afwachten gewoon tot je de uitgebreide test hebt gedaan