7 Reacties

2 dagen geleden

Een tijdje terug is daar een topic rond geweest waar een paar mama’s hun ervaring deelden. Na het topic mommy bag en voor DKV verzekering. 6 dagen geleden was het laatste berichtje daar.

2 dagen geleden

Hoi mama Ik heb deze topic inderdaad geplaatst, ik zat op 3,8cm laatst maar omwille van 2 bloedingen in het begin van de zwangerschap en een nog kortere hals eerdere weken terug heb ik van de gynae Progebel gekregen om op te steken. Hij sprak inderdaad over 4-4,5 is normaal en 2,5 is platliggen en kans op vroeggeboorte … Dus ik ben in opvolging hiervoor en elke keer opnieuw ook een inwendige echo om dit te meten zodat we zeker optijd zijn om actie te ondernemen… Ik werk al sinds december halftijds en mag ook niet meer voltijds aan de slag en moet voldoende rusten zodat dit niet weer verkort … Jij zit helaas wel al op de grens … Ik zou zeggen, neem alle rust en denk aan jezelf en de baby. Hebben ze dit niet eerder opgemerkt bij je ?

2 dagen geleden

Reactie op N.D.

Hoi mama Ik heb deze topic inderdaad geplaatst, ik zat op 3,8cm laatst maar ...
Nee, is de eerste keer dat ze het hier over had. Dus ben wel heel erg benieuw en kan alleen maar hopen dat alles goed gaat. Veel moed voor jou ook

2 dagen geleden

Reactie op Wonderhoop

Nee, is de eerste keer dat ze het hier over had. Dus ben wel heel erg benie ...
Ik hoop met je mee 🙏🏻 Neem je rust, denk aan niets anders en schakel zoveel mogelijk hulp in. Dit is momenteel belangrijker dan al de rest ❤️

2 dagen geleden

Heb je toevallig ook veel last van harde buiken?
Ik had dit bij mijn tweeling en toen hebben ze een noodcerclage geplaatst. Ik weet niet meer juist hoever ik toen was (zwangerschapsdementie) en kreeg ook longrijpers in mijn achterwerk gespoten 2 dagen na elkaar.. ze zijn uiteindelijk met die cerclage en rust nog blijven zitten tot 33w6d 😊 na 1 maand ziekenhuis naar huis en zijn nu al bijna 22 maanden...

2 dagen geleden

Reactie op MeganV22

Heb je toevallig ook veel last van harde buiken?
Ik heb dit wel, weet wel niet of dit gelinkt is aan elkaar. Ik zal dit volgende keer eens vragen. Met momenten een heel spannen gevoel, zeker na een stressvolle (halve!) dag op het werk of als ik iets in het huishouden doe of te lang op mijn benen heb gestaan …