65 Reacties

4 maanden geleden

Ik heb nog niets ontvangen 😅

4 maanden geleden

Hoeveel moest je betalen? En had je een 1 of 2 persoonskamer?

4 maanden geleden

2450eur 1pers

4 maanden geleden

Reactie op BabyS25

Hoeveel moest je betalen? En had je een 1 of 2 persoonskamer?
2450eur 1pers

4 maanden geleden

Wow dat is veel! En had je een verzekering voor een 1 persoonskamer?

4 maanden geleden

Reactie op BabyS25

Wow dat is veel! En had je een verzekering voor een 1 persoonskamer?
Ja das wat ik eigenlijk niet weet ik dacht van wel . Als ik kijk hoeveel ziekenkas er al is tussen gekomen echt schandalig

4 maanden geleden

Hmm, ik zou een bellen naar je verzekering.. want normaal zouden ze dan bijna alles moeten dekken (denk ik). Misschien is er iets fout gelopen, of moet je achteraf nog iets indienen waarbij ze terugbetalen... Ik weet het niet 🙃 ik denk maar even mee

4 maanden geleden

Reactie op BabyS25

Hmm, ik zou een bellen naar je verzekering.. want normaal zouden ze dan bij ...
Ja ik hoop dat ergens want ge krijgt dan ook maar is een maand den tijd pfff

4 maanden geleden

Hier ook rond de 2300 euro voor een eenpersoonskamer. Ik had op dat moment geen geldige hospitalisatieverzekering (lang verhaal, danku cm 🙄), dus had me wel aan dit monsterbedrag verwacht..

4 maanden geleden

Reactie op Kruloeloeke

Ja ik hoop dat ergens want ge krijgt dan ook maar is een maand den tijd pff ...
We "lachen" er soms mee dat dit onze vakantie voor dit jaar was, een citytripje Mariaziekenhuis 🥲😅

4 maanden geleden

Hier ook achterover gevallen van de prijs was nog 2400€ maar heb die dan nog doorgestuurd naar de ziekenkas want wij hebben een hospitalisatieverzekering 2 weken later het volledige bedrag op mijn rekening gekregen van helan en dan heb ik de factuur betaald 😊. Dus als je een hospitalisatieverzekering hebt gewoon de factuur doorsturen denk ik dan en je ziet wel wat er gebeurt

4 maanden geleden

Ik ben bij CM. Bij mijn vorige bevalling in 2023 was een 1p kamer nog gedekt door mijn verzekering maar in tussentijd hebben ze een extra verzekering 'plus' waar ge voor kunt kiezen blijkbaar en dat had ik dus niet goed uitgezocht waardoor ik dus nu met een gelijkaardige factuur zit

4 maanden geleden

2persoonskamer (gelukkig lag ik wel alleen) 150 euro en de hospitalisatieverzekering gaat dit normaal nog terugbetalen. Die erelonen zijn toch echt overdreven 🤯

4 maanden geleden

Reactie op Kruloeloeke

Ja das wat ik eigenlijk niet weet ik dacht van wel . Als ik kijk hoeveel zi ...
Hoeveel was de totale factuur als ik mag vragen? 🫣

4 maanden geleden

Ik ook vandaag ontvangen. Voorlopig 2 facturen ( geen idee als er nog achterkomt). €3000 totaal. ( 1 persoonskamer luxe )

4 maanden geleden

Factuur bij ons was €4000+ voor 1 pers kamer & vriend is blijven slapen. Uiteindelijk zelf maar €200 moeten betalen hiervan voor de 3 overnachtingen van mijn vriend (50€ per nacht) & dan nog €50 aan verzorgingssetje baby, maand- & kraamverband, zoogkompressen, tepelzalf, ... Die laatste producten konden wij niet weigeren in het ziekenhuis.

4 maanden geleden

Ik was niet verzekerd (domdom) en heb €1909,93 moeten betalen. -> 1 persoonskamer,..

4 maanden geleden

Hier was het totale bedrag een kleine 10000 euro, waarvan ongeveer 7000 voor het ziekenfonds en 3000 voor hospitalisatieverzekering. 250 euro moeten we zelf betalen.

4 maanden geleden

Bij ons was het 5000 - zelf 250 moeten betalen

4 maanden geleden

Reactie op Meli_

Hoeveel was de totale factuur als ik mag vragen? 🫣
2450eur