Joepie. Geen enkele echo liep al volgens de verwachtingen eigenlijk, voel me echt weer rot.
Blijkbaar is mijn vruchtwater (hoeveelheid) aan de mindere kant waardoor hij hoogstwaarschijnlijk niet meer uit zichzelf zal/kan draaien... -> ze sprak al over keizersnede. Moet nu dinsdagvoormiddag op extra controle aan de monitor, en m'n eigen gynaecoloog gaat het vruchtwater ook nog eens checken dan om te dubbelchecken want zij had voor vandaag daar nooit iets over gezegd (mijn eigen gynae is in verlof, dus had iemand anders). Is ook de reden dat ik niet zoveel beweging voel "als normaal" 馃槄 Ze heeft ook weer inwendig gekeken en zei dat m'n placenta laag lag, terwijl die de vorige keer heel hoog aan de linkerkant lag.
Qua afmetingen zat alles wel ok, dus tis iets, maar aaaaaaaa
Ze heeft niet eens gezegd hoeveel de baby nu weegt, en kreeg 1 lelijke foto mee 馃珷 Love that for me
Mijn mama had ook heel weinig vruchtwater op het laatste maar heeft toen heel veel water gedronken echt heeeel veel en is dan toch bijgekomen... komt goed ik hoop dat alles vlug duidelijk word voor jou馃┓ ik duim met je mee