17 Reacties

vorige week
Ik ben nu 26+4 & zal begin volgende maand alles nog verder kopen voor afwerking van de doopsuikers & zal dan opt gemak beginnen met klaarmaken. Liefst wil ik tegen midden april alles klaar hebben.

vorige week
Waar zetten jullie da allemaal dan? Heb zo tgevoel dat da allemaal in de weg ga staan 😂

vorige week
Reactie op DromerigePioenroos308154
Waar zetten jullie da allemaal dan? Heb zo tgevoel dat da allemaal in de we ...
Hier staat het gewoon in zijn kamertje.. zolang het niet te warm of in de zon staat kan je het eender waar zetten.. hangt er ook van af hoeveel je hebt natuurlijk.. 😅

vorige week
Reactie op Zoë Vangenechten
Hier staat het gewoon in zijn kamertje.. zolang het niet te warm of in de z ...
Ik heb zo zeepjes en zo en we hebben echt veel te veel in totaal 180 doopsuikers 🙈

vorige week
Reactie op DromerigePioenroos308154
Ik heb zo zeepjes en zo en we hebben echt veel te veel in totaal 180 doopsu ...
Ik heb dit, komen enkel nog lolly’s bij voor de kids.. zitten ook aan 150 stuks ongeveer

vorige week
Reactie op Decrolise
Ik heb echt schrik dat m'n ma die deur open trekt en de naam al ziet of zo ...
Hier komt nooit iemand dus daarmee🙈 mijn fam woont 2u verderop en zijn ouders zijn in de 70 allebei dus wij gaan altijd naar daar.. enkel de stiefdochter zou er binne kunne gaan maar er ligt een dekentje over als zij van het weekend komt..

vorige week
Ik ga dat vrij last minute doen. Wij voorzien geen doopsuiker maar snoepjes en die blijven niet lang genoeg lekker. Ga wel zorgen dat alles in huis is tegen week 30. Ik verwacht ook geen stormloop in het begin. Dus denk dat ik met een paar exemplaren per soort start. Kan altijd bij maken als de baby al geboren is.

3 dagen geleden
Reactie op Lenka.dl
Bij ons staat het op zijn kamertje. We hebben alles in zo een houten kistje ...

Oooh, wij gaan ook in berenthema doen. Vanwaar komen de beertjes linksonder (dit ziet eruit als een plastic berenvormpje met snoepjes in?) en de hangertjes aan de zakjes rechtsonder? Zó leuk!! Je mag me ook een privé berichtje sturen als dat fijner is 🙂

gisteren
Hi!
Ik heb de mijne gisteren besteld, midden april zou ik het mogen afhalen. ✨💙.
Ik ben nu 31w2d.