17 Reacties

Mijne zijn net klaar! Ben nu 27+1 🙈

vorige week

Ik ben nu 26+4 & zal begin volgende maand alles nog verder kopen voor afwerking van de doopsuikers & zal dan opt gemak beginnen met klaarmaken. Liefst wil ik tegen midden april alles klaar hebben.

vorige week

Ik ben nu 29 weken en heb alles vorige week verpakt. 😊
Waar zetten jullie da allemaal dan? Heb zo tgevoel dat da allemaal in de weg ga staan 😂

Reactie op DromerigePioenroos308154

Waar zetten jullie da allemaal dan? Heb zo tgevoel dat da allemaal in de we ...
Hier staat het gewoon in zijn kamertje.. zolang het niet te warm of in de zon staat kan je het eender waar zetten.. hangt er ook van af hoeveel je hebt natuurlijk.. 😅

Reactie op Zoë Vangenechten

Hier staat het gewoon in zijn kamertje.. zolang het niet te warm of in de z ...
Ik heb zo zeepjes en zo en we hebben echt veel te veel in totaal 180 doopsuikers 🙈

Ik heb zo zeepjes en zo en we hebben echt veel te veel in totaal 180 doopsu ...
Ik heb dit, komen enkel nog lolly’s bij voor de kids.. zitten ook aan 150 stuks ongeveer

vorige week

Reactie op Zoë Vangenechten

Hier staat het gewoon in zijn kamertje.. zolang het niet te warm of in de z ...
Ik heb echt schrik dat m'n ma die deur open trekt en de naam al ziet of zo hahaha

vorige week

Waar zetten jullie da allemaal dan? Heb zo tgevoel dat da allemaal in de we ...
Bij ons staat het op zijn kamertje. We hebben alles in zo een houten kistje gezet bij elkaar 🙈

vorige week

Reactie op Decrolise

Ik heb echt schrik dat m'n ma die deur open trekt en de naam al ziet of zo ...
Hahaha bij ons is de naam bij de familie eigenlijk al een tijdje bekend dus hier hoeven we niets te verstoppen als er eens bezoek komt piepen naar zijn kamertje 👌🏼

Reactie op Decrolise

Ik heb echt schrik dat m'n ma die deur open trekt en de naam al ziet of zo ...
Hier komt nooit iemand dus daarmee🙈 mijn fam woont 2u verderop en zijn ouders zijn in de 70 allebei dus wij gaan altijd naar daar.. enkel de stiefdochter zou er binne kunne gaan maar er ligt een dekentje over als zij van het weekend komt..

vorige week

Ik ga dat vrij last minute doen. Wij voorzien geen doopsuiker maar snoepjes en die blijven niet lang genoeg lekker. Ga wel zorgen dat alles in huis is tegen week 30. Ik verwacht ook geen stormloop in het begin. Dus denk dat ik met een paar exemplaren per soort start. Kan altijd bij maken als de baby al geboren is.

Reactie op Lenka.dl

Bij ons staat het op zijn kamertje. We hebben alles in zo een houten kistje ...
Oooh, wij gaan ook in berenthema doen. Vanwaar komen de beertjes linksonder (dit ziet eruit als een plastic berenvormpje met snoepjes in?) en de hangertjes aan de zakjes rechtsonder? Zó leuk!! Je mag me ook een privé berichtje sturen als dat fijner is 🙂

2 dagen geleden

Reactie op GlimlachendeTopaas205626

Oooh, wij gaan ook in berenthema doen. Vanwaar komen de beertjes linksonder ...
Alieexpress 😄

2 dagen geleden

Wij hebben vorige week de benodigdheden besteld en gaan komende 2 weken al voorbereiden wat al kan. Het vullen doen we pas ergens midden/eind april (ben uitgerekend voor eind mei), zodat het zo lang mogelijk vers/goed blijft (snoepjes en bonen)
Hi! Ik heb de mijne gisteren besteld, midden april zou ik het mogen afhalen. ✨💙. Ik ben nu 31w2d.