8 Reacties

Wij hadden dit ook voor. Ook elke keer om 1u30 en om 4u. Enkel een flesje kon hem troosten maar dronk dit niet perse uit dus eigenlijk niet van de honger. Dit is intussen geminderd maar wordt alsnog wakker om 5u maar valt na flesje terug in slaap tot 7u.. Ik denk dat je het tijd moet geven en dat dit over zal gaan na een tijdje..
Wij waren ook gestart met dutjes in eigen bedje en de nacht ook. Dutjes lukken goed maar de nacht was echt niet te doen. Wij cosleepen praktisch sinds de geboorte (ook niet onbelangrijk om te vermelden). We doen nu de nachten terug bij ons in bed en dutjes nog altijd in eigen kamertje.
Hier ook een tijdje terug gehad, ze was verkouden en ademde meer door haar mond en had een droge mond waardoor ze wakker werd. Ik heb toen een klein flesje met enkel water meegenomen na een paar slokken had ze genoeg en sliep ze verder. Nu niet meer nodig succes 🍀

gisteren

Reactie op 🤍🥰🫶🏼

Wij waren ook gestart met dutjes in eigen bedje en de nacht ook. Dutjes luk ...
Hier hetzelfde. Dutjes in eigen bed, en 's nachts co sleepen. Het alleen slapen 's nachts is een tijdje goed gegaan, maar nu niet meer. Het blijft een zoektocht 😀

Reactie op SophiaVg92

Hier hetzelfde. Dutjes in eigen bed, en 's nachts co sleepen. Het alleen sl ...
Inderdaad. En soms werkt iets voor even en denk je hallelujah ik heb de oplossing, om dan na 2w terug op af te zijn en nieuwe dingen te moeten zoeken 😅

gisteren

Wij nemen hem om 5u bij ons in bed en dan slaapt hij verder tot 7u. Enige wat werkt 🤷🏻‍♀️. Zo hebben we allemaal het meeste slaap
Hier ook sinds 7m niet meer doorslapen helaas. 2 maand verder en we weten ook niet meer wat doen :p enkel bij ons in bed nemen helpt, slapen in eigen bedje lukt totaal niet meer 's nachts. Vanaf ik hem vastpak valt hij in slaap, vanaf we hem terug leggen is het gehuil... Bij ons in bed slaapt hij dan de hele nacht (maar wij natuurlijk minder)

8 uur geleden

Reactie op MamavanBoas

Wij nemen hem om 5u bij ons in bed en dan slaapt hij verder tot 7u. Enige w ...
Hier ook … als ze tussen 3 en 7wakker is leg ik ze tussen ons in en als t ervoor is probeer ik haar n haar eigen bed te laten slapen soms lukt t soms niet… we hebben op haar kamer nog een extra bed staan waarin ik me soms ook leg zodat ik snel bij haar ben en zo kan m’n man (heeft een zware baan) rustig verder kan slapen en probeer ik daar wa te slapen(al dan niet met dochter in m’n armen). Ik doe veel op gevoel maar soms zit ik ook met m’n handen in t haar. Maar met de glimlach van m’n dochter in de ochtend ben ik die zware nacht snel vergeten🥰