29 Reacties
3 dagen geleden
Ik ga nog proberen om zo lang mogelijk geen schoentjes te kopen. De fysiotherapeute zei dat de voeten beter vormen zonder schoentjes. Voor buiten is het nodig maar voor binnen zouden we zoveel mogelijk moeten proberen op anti slip kousjes. Is maar ter info dat ik het mee geef 😊
2 dagen geleden
Sokjes van Jbc zijn echt heel goed! Die van de hema blijven hier ook mooi aan.
Schoentjes doen we soms aan als we naar buiten gaan anders nooit, hebben 2 paar van Donsje Amsterdam
2 dagen geleden
In de paradisio heb je van die sokjes die ze moeilijk uit krijgen! ik heb ze ook!

2 dagen geleden
No judgement maar waarom doen jullie schoentjes aan als jullie buiten gaan? Is het om warme voetjes te hebben of om de outfit af te maken of om kousen niet kwijt te raken of andere reden?
Ik ben pas van plan om schoenen te kopen als mijn zoontje wil of al kan stappen. Voorlopig thuis heeeeel veel blote voeten, in de creche kousen want geen vloerverwarming & buiten ook kousen want koud.
2 dagen geleden
Reactie op JamsFamily
No judgement maar waarom doen jullie schoentjes aan als jullie buiten gaan? ...
Is voor de koude 😉
Ga zelf naar de osteopaat en weet wel genoeg dat schoentjes niet nodig.
Maar als ik ze uit dr auto haal voor naar de opvang te doen heeft ze koude voeten.
Is enkel voor de transfer want nooit draagt ze kousen binnen 😉
Best geen commentaar geven als je de helft nie weet.
2 dagen geleden
Reactie op Selinavdd
Is voor de koude 😉
Ga zelf naar de osteopaat en weet wel genoeg dat schoen ...
Ik begin mijn post letterlijk met no judgement. Ik was puur geïnteresseerd waarom schoentjes overwogen worden om aan te doen. Heel open vraag zonder vinger te wijzen lijkt me.
Ma merci vo de feedback 😉
2 dagen geleden
Reactie op JamsFamily
No judgement maar waarom doen jullie schoentjes aan als jullie buiten gaan? ...
Hier geen schoentjes maar “sloefjes” (?) als ik bv naar mijn vriend zijn voetbal ga kijken, wat buiten is wilt ze niet de hele tijd in de buggy wat logisch is, als ik ze dan vastneem en het is zo koud zijn enkel kousjes wel echt te koud haha.
Zelf zou ik ook nog geen schoentjes aandoen, puur omdat ik het best duur vind ook, maar vin het persoonlijk wel heel schattig!
Ik denk ook dat veel het doen voor de koude (schoentjes/ sloefjes) en niet perse voor de outfit- wat natuurlijk wel kan hahah.
Ze staat nu ook continu recht, dus vanaf ze echt gaat wandelen gaat ze wel schoentjes aankrijgen, maar die oké zijn voor de vorm van de voetjes, maar daar moet ik me nog verder in verdiepen.
Maar, als ze echt stapt wil ik ook wel zo een leuk setje hebben hoor :)
gisteren
Reactie op InventieveRegenwoud031781
Is dit volgens jullie dan een schoen of slofjes? :p

Schoen