19 Reacties

Tot hoe laat slaapt ze?

Reactie op GracieuzeHemellichaam118784

Tot hoe laat slaapt ze?
Ze is soms wel wakker om 5u, maar dommelt dan in.. maar meestal wakker rond 6u/6u30

gisteren

Hoe laat en hoe lang zijn de dutjes ?

Reactie op MamavanBoas

Hoe laat en hoe lang zijn de dutjes ?
Als ze thuis is bij mij, doet ze meestal een dutje van 8h30 ten laatste 9h, voor 45 min of 1 uur. Dan rond 12u nog een dutje (soms wel maar 45 min, lukt laatste tijd niet langer) en dan rond 15u nog een dutje van 45minuten ongeveer. In de opvang is dit wel vaak anders en zit er minder structuur in.. 😕
Wow. Nora, ook 6.5maand, gaat pas om 22u30/23u slapen. En is om 7u wakker 😅 Doet meestal geen dutjes overdag of soms eens 30 min.

Reactie op Kimberly123456789

Wow. Nora, ook 6.5maand, gaat pas om 22u30/23u slapen. En is om 7u wakker � ...
Amai wat een verschil! Hier is ze echt moe na 2 uur wakker zijn. Heel soms kan ik rekken tot 2u30/3u wakker blijven maar anders is ze doodop..

gisteren

Ons zoontje slaapt van 20u tot 8u. Als hij rond 18u moe is dan leg ik hem slapen tot 19u15 en maak ik hem wakker, speel ik even met hem en geef ik hem zijn laatste flesje. Maar meerendeel van de dagen doet hij zijn laatste dutje tussen 16u30 na zijn fruitpap tot 17u30-18u

Reactie op Célinex

Ons zoontje slaapt van 20u tot 8u. Als hij rond 18u moe is dan leg ik hem s ...
Dankje voor je reactie! En hoelang slaapt hij dan overdag? En zijn laatste dutje hoelang duurt die? Als ik haar om 18u nog een dutje laat doen, zal ze al haar nacht maken.. om 17u laat ik haar soms nog een powernap doen, maar veel later durf ik niet

gisteren

Reactie op MommyofVicsje

Als ze thuis is bij mij, doet ze meestal een dutje van 8h30 ten laatste 9h, ...
Misschien moet je opnieuw 4 dutjes proberen als het middagdutje maar 45 minuten is? Ik had eens gelezen dat het middag dutje het belangrijkste dutje is van de dag. Dus ik zou goed de wakkertijd bewaken en een extra dutje aanbieden. Mijn zoontje slaapt vaak nog 17u-18u als hij van de crèche komt. Wij laten hem doen maar maken hem wel wakker als hij niet zelf zou wakker worden… hij krijgt nog een flesje rond 18u45 en gaat dan effectief 19u15 slapen.
Hier ook , mijn zoontje is 6 maand en slaapt meestal tegen 18h30-19h hoor. Wakker om 6h30-7h (komt snachts wel nog vaak 1x wakker)

19 uur geleden

Ons zoontje slaapt van 19.30 - 07.30 uur ongeveer. Hier doet hij wel een flinke middagdutje van 1.5 uur meestal. In de avond, rond 17 uur, laten we hem wel nog een dutje doen want anders red hij 19.30 uur ook niet 😅

13 uur geleden

Reactie op GoedhartigeKlaver370039

Hier ook , mijn zoontje is 6 maand en slaapt meestal tegen 18h30-19h hoor. ...
Hier van 18-6u maar idd ook met 1 of 2x wakker worden en zeker 1x melk. Maar zou zo graag verlaten naar 18.30 of 19u om wat meer tijd met haar te hebben na de opvang.. maar heb schrik om te laat dutje te doen omdat ze haar nacht al zou maken..

13 uur geleden

Reactie op MamavanBoas

Misschien moet je opnieuw 4 dutjes proberen als het middagdutje maar 45 min ...
Das mss wel het proberen waard.. heb juist schrik dat ze haar nacht zou maken al dan tijdens het laatste dutje..

13 uur geleden

Reactie op Dorpsmeisje93

Ons zoontje slaapt van 19.30 - 07.30 uur ongeveer. Hier doet hij wel een fl ...
Hoelang laat je hem dan nog slapen om 17u?

Reactie op MommyofVicsje

Hier van 18-6u maar idd ook met 1 of 2x wakker worden en zeker 1x melk. Maa ...
Wij hebben ook proberen verlaten maar ik merk niet dat hij er beter of langer door slaapt, ik denk dat het wel zal beteren met te verouderen dat ze wel langer kunnen wakker worden.

13 uur geleden

Reactie op Célinex

Ons zoontje slaapt van 20u tot 8u. Als hij rond 18u moe is dan leg ik hem s ...
En doet hij dat al lang zo? Ik heb schrik dat ze dan haar nacht zou maken als ze zo laat nog een dutje zou doen..

11 uur geleden

Reactie op MamavanBoas

Misschien moet je opnieuw 4 dutjes proberen als het middagdutje maar 45 min ...
Wij doen om die reden geen slaapzak en dergelijke aan. Vaak is het een dutje in de armen

10 uur geleden

Reactie op MamavanBoas

Wij doen om die reden geen slaapzak en dergelijke aan. Vaak is het een dutj ...
Is wel een goed idee! Dankje, zal dit eens proberen 🙏🏼

10 uur geleden

Reactie op GoedhartigeKlaver370039

Wij hebben ook proberen verlaten maar ik merk niet dat hij er beter of lang ...
Hoe heb je dat juist geprobeerd? Ja klopt daar hoop ik wel ook op..