10 Reacties

gisteren
Ik had bij mijne ziekenhuis een volledige rondleiding gehad, de kamers, bevalkamers,… als ook informatie meegekregen wat je nodig hebt in je koffer voor de bevalling. Vroedvrouwen van’t ziekenhuis hadden ook duidelijk meegegeven hoe en wat tijdens bevalling, ze hadden mij verteld dat cursussen niet van belang is en hebben mij belangrijkste zaken dat je dient te weten al toegelicht. Ben nu wel heel gerust 🙏🏼 Ik kon bij mijn zelfstandige vroedvrouw ook cursussen volgen, maar ga het niet doen!

gisteren
Ik heb mij ingeschreven met mijn man voor een workshop arbeid en bevalling 😇

gisteren
Reactie op Jane1990
Waar kan je dit volgen? Lijkt me ook wel interessant
Bij onze vroedvrouw, zij organiseren verschillende workshops.

gisteren
Ik ga zelf met men partner bij men vroudvrouw cursus volgen, zijn 5 sessies :)

gisteren
Reactie op Natashaceleste
Ik ga zelf met men partner bij men vroudvrouw cursus volgen, zijn 5 sessies ...
Kan ik bij de mijne ook doen. Maar mijn man heeft niet zo’n zin om mee te gaan 😂 en ik weet zelf ook niet of ik het leuk ga vinden zo in groepjes.
Ik dacht mezelf gewoon in te lezen en video’s kijken en podcast ofzo.
De vroedvrouwen vertellen tijdens de gewone consultaties ook wel al heel veel.

8 uur geleden
Ik heb met mijn man 4 lessen gevolgd bij onze vroedvrouw praktijk. Over de arbeid, bevalling, wat je kan verwachten net na de bevalling en welke onderzoeken ze doen met je baby en over borstvoeding. Dan ook nog enkele consulten bij mijn vroedvrouw en ook rondleiding op materniteit waar ik ga bevallen en nu nog bezig met pers en puf technieken bij de kine. Voel me na al deze voorbereidingen er wel klaar voor (in hoe verre dat kan) en heeft mijn partner ook allemaal geruster gevoel gegeven.

6 uur geleden
Ik volg een online cursus 'Bevallen als een baas', krijgt zeer veel informatie over procedures maar ook over processen in je lichaam en hoe je ingrepen kunt proberen voorkomen. Op Instagram kun je deze ook volgen, ook soms interessante posts.