8 Reacties
2 dagen geleden
Hey hey, wij laten ons zoontje puffen in zijn wipper. Wij hebben eentje van Babybjorn en dan steken we zijn handjes eventjes onder de beveiliging om hem vast te maken. Het gaat bij ons ook heel vlot in de maxi cosi. Veel succes! 🤞🏻
2 dagen geleden
Reactie op Laura Welkenhuysen
Hey hey, wij laten ons zoontje puffen in zijn wipper. Wij hebben eentje van ...
Dat ga ik eens testen. Dankje!
2 dagen geleden
Reactie op Decrolise
Bij ons die enkel kalm als we t doen op zijn ververskussen. Tis hier 2 puff ...
En tussendoor leiden we hem soms ook af, dat hij zich op iets anders kan focussen. Maar misschien is t grotendeels gewenning ook, want we zijn nu denk ik al voor de 5de keer die puffers aan t heropstarten
2 dagen geleden
Ik zet hem in de zetel voor mij op mijn schoot en dan tel ik en zet een tv programma op dat hij graag ziet
2 dagen geleden
Ja bij mij ook elke keer al huilend 😔 pfff echt vervelend maar dokter zei dat ook huilend het doorkomt je moet naar het klepje kijken en zo 10x tellen en bij ons ook 2 puffers … , ik zet ook iets leuks op tv programma die hij leuk vind maar ook zo blijft hij huilen… ik hou hem rustig op mijn schoot met zijn benen tussen mijn benen dat hij eigenlijk niet wegkan draaien en met mijn linker arm en hand neem ik zijn armen en handjes vast en met
Mijn rechterhand neem ik de puffer en voorzetkamer
Blijkbaar is het beter als je in je hoofd telt en niet luidop zodat je kleintje het niet door heeft ofso haha maar ik probeer dan heel rustig te praten over dat ik met hem ben en het is om hem te doen genezen ❤️🩹 ik probeer zelf zo rustig mogelijk te blijven…
Eigenlijk merk ik ook op dat hij het wat gewoon begint te worden en hij dus nu al na de 4de dag hij beetje minder huilt maar nog
Altijd helemaal niet fijn vind 🥲
VEEEEL BETERSCHAP ❤️🩹 GEWENST NAAR ALLE KLEINE KAPOENTJES EN MAMA’S 🌷❤️
gisteren
Hier is het gewoon voor tv als afleiding wij doen het wel ook al 2 maanden aan een stuk en ik merk wel dat het hier ook een gewoonte is ... Als hij het er af duwt maak ik er wel een spelletje van wil niet dat het voor hem aanvoelt als een gevecht zegmaar