33 Reacties
3 weken geleden
3 weken geleden
Guess who juist een pot kunstvoeding in huis heeft gehaald omdat ik vanaf deze week iets meer van huis ga wegzijn 😭 😂 zooo typisch!
Maar gelukkig nog een goeie voorraad bv in de vriezer 🙏🏻
3 weken geleden
Reactie op Lenka.dl
Hier ook prijs pffff en hij heeft ook al wat lege potten met het lotnummer ...
Oh echt zo vaak? En met Nutrilon ofzo dan niet?
3 weken geleden
Wij ook! Nan Expert Pro 🫠🫠 De doos is bijna leeg… en we zitten in het ziekenhuis met het adenovirus. Blijkbaar staat dat bekend om diarree, maar zij heeft eigenlijk niks.
3 weken geleden
Reactie op AlinaDeVos
Wij ook! Nan Expert Pro 🫠🫠 De doos is bijna leeg… en we zitten in het zie ...
Wat zijn de symptomen of waaraan merkte je dat je kindje ziek was?
3 weken geleden
3 weken geleden
Reactie op Leonienie3105
Oh echt zo vaak? En met Nutrilon ofzo dan niet?
Kun je via de website van favv opzoeken
3 weken geleden
Reactie op Almostboysmom
Wat zijn de symptomen of waaraan merkte je dat je kindje ziek was?
Heii. Sorry, mss heb ik mij niet helemaal duidelijk uitgedrukt!! Ze had geen bijwerkingen van de NAN. We waren in het ziekenhuis vanwege RSV in combinatie met adenovirus, maar dat had niets met de melk te maken. Ze heeft nooit diarree gehad of andere klachten daardoor. Sorry als het niet helemaal duidelijk was, Nederlands is niet mijn moedertaal.
3 weken geleden
Reactie op Lenka.dl
Ohnee nog steeds 🥺
Heii Lenka, we zijn drie dagen in het ziekenhuis geweest. Nu doen we vier keer per dag aerosols en Vrijdag hebben we een controleafspraak.
3 weken geleden
Wij hebben ons baby’tje ook voeding uit een pot van een teruggeroepen batch gegeven 😠😫 hebben nu nog maar een halve pot Nan Complete 0-12 maanden… Nergens meer potten te verkrijgen!! Iemand met hetzelfde probleem en die een oplossing heeft gevonden? 😩😩😩
3 weken geleden
Reactie op Meli_
Wij kregen als apotheek het volgende advies van firma Nestlé als vervanging ...
Hei Meli,
Dank u voor de info!
Ik zou graag willen weten welke van de twee Nan OpriPro opties volgens u de beste is.