9 Reacties

2 dagen geleden

Proficiat! Ik kan mij voorstellen dat het moet bezinken. Ik zou even in paniek zijn 😄. Maar dat komt goed, je gaat dat wel kunnen!

2 dagen geleden

Ooh amai, dat wordt spannend :) ieder nieuw begin is wennen maar het zal je lukken. Ik doe zelf ook af en toe een zwangerschaps test gwn om zeker te zijn :p geef bv en heb men regels nog niet :p

2 dagen geleden

Reactie op Natashaceleste

Ooh amai, dat wordt spannend :) ieder nieuw begin is wennen maar het zal je ...
Ooooh. Ik geef ook bv en ook nog geen regels. Zondag 7 maanden pp.

2 dagen geleden

Reactie op Kimberly123456789

Een van de voordelen :p

2 dagen geleden

Reactie op Natashaceleste

Ooh amai, dat wordt spannend :) ieder nieuw begin is wennen maar het zal je ...
Ik geef ook borstvoeding en ik had mijn regels wel al gehad en toen bleven ze ineens uit. Maar ik dacht zal wel door de hormonen zijn. De zwangerschapstest was negatief en ik had verder geen symptomen. Hoewel als ik er nu over nadenk was ik wel al meer prikkelbaar en heel vaak plassen. Maarja het was wel even schrikken maar ik ben er ook wel heel blij mee. Ze gaan maar 14 maanden schelen….. crazy!!!

2 dagen geleden

Reactie op Meli_

Proficiat! Ik kan mij voorstellen dat het moet bezinken. Ik zou even in pan ...
Ja eerste reactie was echt Holy cow wat nu. Maar we roll with it

2 dagen geleden

Reactie op Kimberly123456789

Onze dochters zijn op dezelfde dag geboren. En ik ben nu alweer 2 maanden zwanger. Kan je je het inbeelden …. 1x onveilige seks gehad en meteen raak.

gisteren

Oh wauw! Proficiat! Ik kan me voorstellen dat dit nieuws even moet landen!

gisteren

Reactie op Lenka.dl

Oh wauw! Proficiat! Ik kan me voorstellen dat dit nieuws even moet landen!
Ja even schrikken. Vooral veel angst of in dit wel ga aankunnen. Maarja het komt zoals het komt en ik ben stiekem ook wel heel blij dat het ons gegund is. Het had zo moeten zijn hè