34 Reacties

6 maanden geleden

Hier gevlogen met 7 weken oude baby en zitten 6 weken in Spanje 😍

6 maanden geleden

Reactie op AardigeRegenwoud039920

Hier gevlogen met 7 weken oude baby en zitten 6 weken in Spanje 😍
Ze heeft geen kick gegeven bewijzen van spreken mijn peuter van 2,5 jaar daar in tegen 🤣🤣🤣

6 maanden geleden

Ze heeft geen kick gegeven bewijzen van spreken mijn peuter van 2,5 jaar da ...
Ja mijn vriend ziet het niet echt zitten daarmee dat ik hier eens pols 😝

6 maanden geleden

Reactie op Selinavdd

Ja mijn vriend ziet het niet echt zitten daarmee dat ik hier eens pols 😝
Echt zeker te doen hoor en zeker als je bv geeft nog gemakkelijker.

6 maanden geleden

Echt zeker te doen hoor en zeker als je bv geeft nog gemakkelijker.
Hoe doe je het dan met buggy enz?

6 maanden geleden

Reactie op Selinavdd

Hoe doe je het dan met buggy enz?
Wel ik heb de doona x mee dat is een maxi Cosi voor in de auto en heeft ook relax en ligstand dus moest niet apart auto stoel meenemen in geval je een auto zou huren… maar de buggy mag gratis mee. Ik nam deze tot aan de gate en aan de gate overzetten naar draagzak want je krijgt je buggy pas terug aan de band.

6 maanden geleden

Wel ik heb de doona x mee dat is een maxi Cosi voor in de auto en heeft ook ...
Ah ideaal! Heb de gewone doona ik 😝 dus zonder ligstand . Maar goed om te weten dat je de buggy gratis mag meedoen.

6 maanden geleden

Wij ook met 7 weken oude baby gevlogen en ook hele vlucht niet gehoord. Heb haar in begin aangelegd om eventueel druk aan oortjes te verlichten maar was enkel het eerste halfuurtje - ze heeft echt van hele vlucht nadien geslapen. Alles van babygerief mocht bij ons gratis mee (TUI), wij hebben heel veel meegenomen oa buggy, maxicosi en reiswieg (mocht tot op tarmak), daarnaast ook nog reisbed van aeromoov ingecheckt. En dan nog de valiezen zodus :)

6 maanden geleden

Reactie op Jente Smit

Wij ook met 7 weken oude baby gevlogen en ook hele vlucht niet gehoord. Heb ...
Super om te weten! Dank u 😀

6 maanden geleden

Reactie op Jente Smit

Oo, Wij vertrekken binnen 2 weken en ben aan het twijfelen over de Aeromoov. Schrik dat hij er niet heelhuids uitkomt 🫣

6 maanden geleden

Reactie op OnvermoeibareVos972766

Oo, Wij vertrekken binnen 2 weken en ben aan het twijfelen over de Aeromoov ...
Ja ik heb daarom een speciale tas gekocht om hem daar in op te bergen en te beschermen.

6 maanden geleden

Ja ik heb daarom een speciale tas gekocht om hem daar in op te bergen en te ...
Heb je daar toevallig een voorbeeld/link van? 😊

6 maanden geleden

Heb je daar toevallig een voorbeeld/link van? 😊
Deze

6 maanden geleden

Gevlogen toen hij 5 weken oud was en heeft de hele vlucht geslapen. Alles vlot gegaan!

6 maanden geleden

Oo, Wij vertrekken binnen 2 weken en ben aan het twijfelen over de Aeromoov ...
Door de grootte/afmetingen van de aeromoov mochten wij die afgeven bij de security en is die dus niet op de band vertrokken dus bij ons is er niets aan. Wij zijn wel vanuit Antwerpen vertrokken dus heb geen ervaring met de grotere luchthavens.

6 maanden geleden

Reactie op Jente Smit

De reiswieg heb je die in een tas moeten steken? Wij zouden onze maxi cosi mee willen doen en dan de draagmand + onderstel.

6 maanden geleden

Neen je kan met alles van je buggy tot op het tarmak en dan brengen ze het weg dus je hoeft niets in een aparte zak te steken. Hebben wij toch niet gedaan en hebben nergens schade! Enkel de hoes van onze aeromoov is wat vuil, maar daar dient hij voor denk ik dan ;)

6 maanden geleden

Wij zijn nu in Spanje en we konden met de buggy en maxi cosi (2 stukken op elkaar) tot aan het vliegtuig gaan en daar alles uit elkaar halen en afgeven. In het vliegtuig hebben wij hem een koptelefoontje aangedaan en flesje gegeven bij het stijgen en landen voor de oortjes. Allemaal geen problemen gehad, kan het alleen maar aanraden! Wij waren hard aan het twijfelen om zelf te rijden maar heel blij dat we toch met het vliegtuig zijn gegaan!

6 maanden geleden

Wij hebben vorige week ook gevlogen met ons dochtertje van 10 weken. Ging prima, veel makkelijker nu ze nog zo klein zijn dan dat ze straks kuren krijgen denk ik dan 🤭 Wij hebben buggy & reiswieg meegenomen tot op tarmak, hadden wel de tweedehandse van mijn ouders meegenomen want komen zowizo wel wat krassen op. Was ook wel blij met het nestje van Doomoo dat we bij hadden

6 maanden geleden

Reactie op Sarah01_

Wij zijn nu in Spanje en we konden met de buggy en maxi cosi (2 stukken op ...
Ah super! Wr zouden mss ook nog naar spanje gaan of griekenland we hebben nog niets geboekt. Zou wel een tentje kopen maar mag dit dan kosteloos mee?