Ik ben 14 weken pp en kreeg op 27/07 de eerste keer mijn menstruatie door. Deze stopte op 31/07. Nu ga ik net naar de toilet en merk ik opnieuw bloed op. Zijn er nog mensen waarbij hun cyclus zo onregelmatig is?
Ik op 7 weken pp eerste keer men regels gehad en nu pas 15 weken pp terug opnieuw.. tussenin wel “bruin” verlies enzo.. afgelopen maandag op controle geweest en heb 3 dagen vaginale antibiotica moeten nemen.. alles was zeer gevoelig.. ook tijdens het vrijen voelde ik pijn aan mijn onderbuik.. ik denk dat door de medicatie miun cyclus terug op gang gekomen is want nu is de pijn ook weg.. moet wel zeggen dat ik een spiraal heb vanaf mijn 7 weken pp
Ik had 2 weken geleden bloedverlies, random en maar voor 2/3 dagen. Nu is vandaag m'n menstruatie écht gestart, terwijl normaal m'n ovulatie moest plaatsvinden 🤪 I'm confused
Pffff zijn er nog mensen waarbij hun menstruatie cyclus nog steeds een ramp is? Mijn menstruatie was ALWEER 10 dagen gedaan en zijn er nu weer mega extreem. Ik heb het gehad
Ik ben zondag 7 maanden pp en nog geen menstruaties gezien. Moet ik me zorg ...
Geef je nog borstvoeding? Ik heb ook nog een kinderwens maar met bijna constant mijn menstruatie weet ik ook niet hoe ik ooit terug zwanger ga geraken 😅
Ik ben zondag 7 maanden pp en nog geen menstruaties gezien. Moet ik me zorg ...
Idem hier hoor. Bijna 7,5 maand pp en nog geen menstruatie. Ook nog steeds borstvoeding. Niet teveel zorgen in maken. Voorlopig vind ik het gewoon heel gemakkelijk om nog geen menstruatie te hebben (hier ook nog kinderwens voor de toekomst - niet voor onmiddelijk).
Als je kinderwens echt voor onmiddelijk is, kan je dat ook altijd met je vroedvrouw bespreken. Maar ik denk dan wel dat afbouwen van borstvoeding een must zal zijn.
Idem hier hoor. Bijna 7,5 maand pp en nog geen menstruatie. Ook nog steeds ...
Is niet gezegd he, ik geef nog fulltime bv en had na 3 maand al terug mijn maandstonden 🤣
En tis erger of van voor ik zwanger werd, veel meer pijn en veel meer bloedverlies.