14 Reacties
vorige week
Haha, leuk
Hier hetzelfde maar hij geraakt nu plots toch vooruit.
Anders hem wat ondersteunen onder zijn buikje? De onze heeft dat graag en dan kan jij kleine stapjes zetten met zen handjes en knietjes.
vorige week
Oh wat onwijs leuk dat jullie kleine al op ontdekking wilt gaan. Baby’s & kindjes leren volgens mij ook veel van nadoen. Dus je zou ook eens kunnen voordoen, eigenlijk lekker mee gaan kruipen 😅 klinkt gek, maar misschien maakt hij daardoor de klik en dan voelt het ook meer als een overwinning voor hem
6 dagen geleden
Hier hetzelfde! Gigantisch veel frustratie 🙈 al een maand of 2 🤦🏻♀️ de laatste 2 weken was ze dan maar overgegaan op zich optrekken en staan. Nu sinds dit weekend “kruipt” ze plots. Het ziet er nog zeer vermoeiend uit maar plots raakt ze vooruit!
Geduld hebben vrees ik… en ze niet te snel helpen als ze beginnen wenen. Wij merken dat ze dan na 2 minuten stopt en toch nog probeert 🙏🏻
6 dagen geleden
Reactie op GedrevenSneeuwvlok675335
Haha, leuk
Hier hetzelfde maar hij geraakt nu plots toch vooruit.
Anders he ...
Ooh dan is ons mannetje toch niet de enige 😅
Ja dat had ik gisteren geprobeerd maar dan laat hij zich telkens opzij zakken.
Dan zullen we geduld moeten hebben en even de frustratie erbij moeten nemen 😛
6 dagen geleden
Reactie op ActieveKlaver069591
Hier hetzelfde! Gigantisch veel frustratie 🙈 al een maand of 2 🤦🏻♀️ de ...
En hoe oud is je kindje? 😊
Hier is hij dit dus ook al een aantal weken aan het doen en begon hij zich gisteren ook aan mijn armen op te trekken maar dat leek me nog zo vroeg 😮
Ooh ja niet helpen is zo moeilijk he 😅 maar dat moet ik misschien soms inderdaad iets minder snel doen.
5 dagen geleden
Reactie op Lv484
En hoe oud is je kindje? 😊
Hier is hij dit dus ook al een aantal weken aan ...
Ze is nu 8 maanden! ☺️
5 dagen geleden
Reactie op ActieveKlaver069591
Ze is nu 8 maanden! ☺️
Vanaf 6 maanden probeerde ze te kruipen… maar zonder succes tot nu dus 🙈 was wel een pittige periode want zooooo gefrustreerd constant!