19 Reacties

Wij maken verse groentenpap met diepvriesgroenten en vriezen het per portie in. Ik denk dat beide gezond is maar dat je gewoon moet kiezen voor wat het beste voor jou als mama/ouder en voor je baby past. Alles is goed, zolang je je er zelf maar goed bij voelt zeg ik altijd sinds ik mama ben 馃馃徎

vorige week

Ik heb nog nooit Olvarit gebruikt eigenlijk.. ik zou het zelf niet weten. Ik maak alles ook vers, verse groenten en vries het ook allemaal in. Identiek met fruitpap, maak ook alles vers met verse fruit. 馃槉

vorige week

Als we thuis zijn krijgt ze vers eten maar voor als we weg zijn heb ik zakjes van Ella鈥檚 kitchen. Vind dat wel gemakkelijk om mee te nemen
Ik gebruik beide dagen dat ik thuis ben en wanneer haar voorraad bijna op is maak ik een nieuwe voorraad en vries ik deze weer in voor een hele week. Makkelijk voor als ik binnenkort ook weer ga werken. En voor dagen dat ik afspreek of plannen heb en geen tijd heb neem ik groentepotjes en fruitpotjes vab kruidvat? Vindt ze heel lekker en gaat makkelijk binnen.馃グ kijken wat voor jou het makkelijkste is ik ken zelf kindjes die alleen maar uit potjes eten en andere weer mix of enkel vers. Beide zijn goed hoor! 鈽猴笍

vorige week

Ik heb al gelezen en gehoord dat die potjes gezonder zouden zijn of vers .. vermits al ons eten besproeit word 馃ゲ

6 dagen geleden

Ik doe een combinatie van beide, ik gebruik zowel potjes als vers maken en dan porties invriezen. In de opvang krijgt hij vers van de traiteur:)
Zoontje krijgt in de opvang elke dag vers eten. Wij hebben door onze drukke jobs niet veel tijd om altijd verse pap te maken dus we kiezen dan liever voor een potje van olvarit en proberen zo meer tijd voor elkaar te maken. Zoontje eet liever de fruitpap uit potjes dan wat we zelf maken eerlijk gezegd 馃槵 ik zou zeggen doe wat werkt voor jullie 馃槉

6 dagen geleden

Ik maak altijd groentepap met diepvriesgroenten (zeker zo gezond) en vriesweer dan opnieuw in :) supermakkelijk

Reactie op Selinavdd

Ik heb al gelezen en gehoord dat die potjes gezonder zouden zijn of vers . ...
Dat heb ik ook al gehoord 馃槉 daar wordt streng op gecontroleerd. Wij halen tegenwoordig groenten en fruit voor ons dochtertje bij de bioshop. Binnenkort ga ik ook wel eens een paar potjes kopen, voor als onze voorraad op en we niet genoeg tijd hebben / als we op verplaatsing zijn.

6 dagen geleden

Reactie op AlledaagseVuurwerk196721

Dat heb ik ook al gehoord 馃槉 daar wordt streng op gecontroleerd. Wij halen ...
Idem hier! Koop ook bio, en kga idd ook eens potjes kopen want dat gaat echt vlug al da eten 馃槀

Reactie op Selinavdd

Idem hier! Koop ook bio, en kga idd ook eens potjes kopen want dat gaat ech ...
Idd :p wij hebben ook aan de grootouders gevraagd of zij het zien zitten om het zelf te maken 馃馃き (het antwoord was ja 馃檶馃)

6 dagen geleden

Reactie op AlledaagseVuurwerk196721

Idd :p wij hebben ook aan de grootouders gevraagd of zij het zien zitten om ...
Ooh amai! Ik heb da geluk nie wi hahah 馃槀

5 dagen geleden

Ik ben gestopt met het maken van diepvries porties omdat ik die textuur na ontdooien verschrikkelijk vind. Het betert wel als ik het nog eens op mix met olijfolie maar als ik dat werk erin steek kan ik eveneens vers maken. Hij krijgt in het weekend wel twee dagen hetzelfde. En op dinsdag maakt oma vers. Andere dagen krijgt 'm in de cr猫che van een traiteur.

5 dagen geleden

Wij maken in het weekend voor de hele week (5dagen eet hij thuis) en vriezen in. We vertrekken maandag op reis en dan gaan we wel eens potjes nemen om praktische redenen. 2d opvang is het een traiteur

4 dagen geleden

Hier in de opvang is t alle dagen vers en ook thuis, bij de schoonouders en mijn ouders krijgt hij verse voeding. We hebben op weekend rond de kerstperiode wel eens potjes gekocht, maar dat was geen succes hier 馃珷

4 dagen geleden

Hier maak ik grote porties groenten en vries ik steeds een deel in. Fruit geven we soms vers en soms uit potjes.

3 dagen geleden

Ik geef vaak een potje, zijn qua vitaminen enz evengoed als vers eten. Een Nederlands programma maakte er onlangs nog een aflevering over, zij concludeerden dat potjes even gezond zijn 馃檹

3 dagen geleden

Reactie op Selinavdd

Ik heb al gelezen en gehoord dat die potjes gezonder zouden zijn of vers . ...
Ja, dat klopt inderdaad! Zeker bio kopen als je zelf maakt. :)

3 dagen geleden

Reactie op BriljanteDroom719461

Ja, dat klopt inderdaad! Zeker bio kopen als je zelf maakt. :)
Yes, doe ik 馃槂