17 Reacties

2 dagen geleden

19h een flesje 165 ml 23-24h een fles 200 ml 4-5u een flesje 100ml 8-9u fles 140 ml

2 dagen geleden

Ja hier ook nog 3 keer standaard, soms 4 🫠 Maar wel telkens van 60, en dat drinkt hij niet eens uit. Sinds de opvang heeft hij geen enkele nacht meer doorgeslapen (15 weken dus, nu bijna 8 maand).

2 dagen geleden

Reactie op Decrolise

Ja hier ook nog 3 keer standaard, soms 4 🫠 Maar wel telkens van 60, en dat ...
hier hetzelfde, ervoor sliep die 11u aan een stuk door en nu niet meer… enig idee hoe dit komt? mijn vriend denkt dat hij het te koud heeft snachts maar hij heeft een romper met lange mouwen, fleece pyjama en een dikke slaapzak met mouwen aan…

2 dagen geleden

Hier is het borstvoeding: gewoonlijk 22u-1u-4u ongeveer en dan om 7u vlak voor opvang. Nu heeft hij griep en moet ik nog meer dan dat aanbieden. Ben benieuwd hoe ik dat weer afgebouwd krijg erna 😳😳
Hier nog een flesje om 23u en dan een ochtendfles tussen 6 en 7

2 dagen geleden

Hier bijna geen meer (bv) moest proberen vd vroedvrouw dit te stoppen. Uitzonderlijk geef il ng rond 4u bv. En anders van +-19 tot 6 niets.
Hier ook nog altijd een flesje snachts.. vroedvrouw zei me dat 2 flesjes op 8 maanden voldoende zijn als ze volwaardige groente en fruitpap portie eten.. hier smorgens 210 melk en savonds 240 melk en snachts drinkt hij nog eens 210 melk, als ik dit smiddag’s nog bijgeef na zijn 250g groentepap merk ik geen verschil qua nachtvoeding.. denk dus echt aan het groeien of ik denk soms ook te koud.. 😓

2 dagen geleden

Reactie op FirstBabyOnTheWay001

hier hetzelfde, ervoor sliep die 11u aan een stuk door en nu niet meer… eni ...
Bij ons kwam de switch toen we begonnen met de opvang. Hij eet daar niet goed, wil geen melk drinken... Dus hij haalt het in s nachts omdat hij op dagtotaal anders te weinig binnen krijgt 😅

2 dagen geleden

Hier op 7 maanden 19u 210 23u 150 7u30 180 (nooit op). Hij blijft huilen snachts als we geen voeding geven dus ik denk echt wel van de honger. We hebben een weekje proberen afbouwen naar 120 ‘s nachts maar dan kwam hij rond 3u opnieuw 😅

2 dagen geleden

Bij mij wisselt het echt af.. soms vraagt ze 1x soms niet. Tis omdat ze in een sprongetje zit peis ik 🥲

2 dagen geleden

Hier om 19u, 23u, 2u, (sinds vorige week valt deze af en toe weg) soms 6u en 8 wakker en dan nog s. Is geen grote drinker hier& afbouwen gaat niet want als ze dorst heeft, heeft ze echt dorst. Hier drinkt ze ook nog veel meer melk dan vaste voeding🫣🥲😅
Ik geef nog borstvoeding (8maanden). Hij vraagt ook nog elke nacht. Soms 2, soms3 soms4, soms de hele nacht precies 😅
Hier sinds het kruipen en optrekken is hij heel veel wakker 's nachts en vraagt hij ook flesjes om 23u, 3u en 6u. Dan wil hij wel niet meer drinken 's morgens

2 dagen geleden

Hier krijgt 'm een flesje voor het slapen gaan rond 19h en dan eentje als de papa gaat slapen tussen 22h en 23h30. Wij staan op om 6h20

2 dagen geleden

Reactie op K.C

Hier om 19u, 23u, 2u, (sinds vorige week valt deze af en toe weg) soms 6u e ...
hier ook nog veel flesjes in verhouding met de vaste voeding, hij heeft rond 10u30 patatjes, en rond 14u fruit, voor de rest alleen maar flesjes, hij kokhalst vanaf dat er stukjes in zijn voeding zitten dus nog niets anders durven proberen…

gisteren

Reactie op FirstBabyOnTheWay001

hier ook nog veel flesjes in verhouding met de vaste voeding, hij heeft ron ...
Ja qua vaste voeding heeft ze hier nog maar enkele keren meer dan 150 op, hier heeft ze als ik bv pompoen maak& daar orzo doorheen doe ook geen kijk naar het eten, vin ze niet fijn. Ze wilt het echt vasthouden, misschien is dat iets? 😊

gisteren

Wij doen nu al een paar weken: 18u30-19u: 210ml, Tussen 23-1u: 1x voeding van maar 60ml (proberen we af te bouwen maar hij wil dit precies echt nog wel) 7u30 210ml