12 Reacties

Engel natur jasje , zalig warm 100% wol.. je hebt verschillende kleurtjes. Tip: maatje kleiner kopen ik heb een 62/68 gekocht voor mijn zoontje van 6 maand en zit nog ruim

3 weken geleden

Ik vind dat ook echt moeilijk.. ze zitten ook zo opgepropt in de maxicosi dan.. had eentje gezien van dirkje en hebben nu ook zo een winterpakje gekocht in de c&a voor in de buggy als we naar kerstmarkten enzo gaan als het begint te vriezen maar een echt mooi jasje ben ik nog niet tegengekomen.. of toch niet waar je geen nier voor moet afstaan want veel geld wil ik er nu ook niet aan uitgeven als ze het maar even aankunnen..

3 weken geleden

Reactie op Zoë Vangenechten🌙

Ik vind dat ook echt moeilijk.. ze zitten ook zo opgepropt in de maxicosi d ...
In de maxicosi heb ik een deken. Die helemaal rond haar zit. Als we haar uit de auto nemen doen we haar jas aan of met dekentje rond haar voor korte afstanden naar binnen. Ik heb voor m'n dochter een jas op vinted gekocht misschien vind je een leuke voor je zoontje daar.

3 weken geleden

Reactie op Mama Mini Maes

In de maxicosi heb ik een deken. Die helemaal rond haar zit. Als we haar ui ...
M'n dochter haar jas was nieuw 40€ maar via vinted 7 inclusief verzendkosten en echt zo goed als nieuw ik denk zelfs nooit gedragen

3 weken geleden

Reactie op Mama Mini Maes

In de maxicosi heb ik een deken. Die helemaal rond haar zit. Als we haar ui ...
Ja zo doe ik het nu ook.. vind het wel een gedoe🙈🤣

3 weken geleden

Ik vind dat ook echt moeilijk.. ze zitten ook zo opgepropt in de maxicosi d ...
Even ter info: het wordt afgeraden om jasjes aan te doen in autostoelen en Maxi-Cosis omdat dat niet veilig bij borstingen

3 weken geleden

Reactie op Annevbh

Even ter info: het wordt afgeraden om jasjes aan te doen in autostoelen en ...
Weet ik, daarom dat ik het niet doe😊 vind het ook gewoon zeer ongemakkelijk voor hun..

3 weken geleden

Reactie op Annevbh

Even ter info: het wordt afgeraden om jasjes aan te doen in autostoelen en ...
Wij hebben een voetenzakje in de maxi Cosi dat houd wel goed warm. Maar ons zoontje is zeer neiuwsgierig en wilt vaak etui in onze schoot buiten daarvoor hebben we dus wel een winterjas nodig.

3 weken geleden

Reactie op GaveKlip928372

Wij hebben een voetenzakje in de maxi Cosi dat houd wel goed warm. Maar ons ...
Had dat in de maxicosi maar hebt dit verplaatst naar de buggy🙈

3 weken geleden

Had dat in de maxicosi maar hebt dit verplaatst naar de buggy🙈
En wilt hij er nu wel langer in blijven?

3 weken geleden

Reactie op GaveKlip928372

En wilt hij er nu wel langer in blijven?
Ja hoor!

13 uur geleden

Ik kocht op zalando dit jasje voor ons zoontje. Is heerlijk warm en zacht en ook heel mooi