14 Reacties

4 dagen geleden

Ververs je telkens na je voeding geeft? Sinds hij bij ons op zijn buik slaapt is hij ook af en toe vanvoor een beetje nat (geen voedingen meer in de nacht). Ik denk dat dit is wanneer de luier meer naar achter zit ipv vanvoor

4 dagen geleden

Rascals! Daardoor hebben wij geen lekken meer. Alleen als hij een moeilijke nacht heeft en veel meer drinkt dan zouden die durven lekken. Maar wel groot verschil dan die van pampers.

4 dagen geleden

Wij gebruiken hier ook Rascals.

4 dagen geleden

Hier nog steeds kletsnat tegen middernacht, ondanks rascals 🤷🏽‍♀️
Ik heb hier al gelezen: een maatje groter aandoen 's nachts maar zelf nog niet geprobeerd

4 dagen geleden

Wij gebruiken kruidvat en nog nooit lekken gehad. Ze krijgt rond 19 u een verse tot 6.30 smorgens.

4 dagen geleden

Hier ook… drinkt om 19.00, 21.00, 5.00 en 7.00 en lekt vaak door. Wij hebben al pampers baby-dry mt 4, maar helpt ook niet 😅

4 dagen geleden

De ultieme tip bij ons was: randje aan de achterkant 1cm naar binnen plooien. Sindsdien nooit meer last gehad, ‘s nachts ook altijd Rascals!

4 dagen geleden

Reactie op MamaVanCas

Hier nog steeds kletsnat tegen middernacht, ondanks rascals 🤷🏽‍♀️
Idem, ik vind dat de luiers van Rascals heel los zitten aan de zijkanten.

4 dagen geleden

Wij doen nu Rascals met daarover een nachtbroekje van pampers en dat werkt heel goed.. het pamperbroekje is eigenlijk zelden nat maar sindsdien geen natte zoon meer in de ochtend!

4 dagen geleden

Pampers harmonie, nog nooit lekken mee gehad!

4 dagen geleden

Wij gebruiken overdag Kruidvat maat 4 en voor de nacht Kruidvat maat 4+. Sinds we het zo doen is het 's morgens nog altijd droog.
Dit hadden wij ook altijd met pampers aan de zijkanten, zelfs overdag. Werd er zot van. Nu met Rascals eigenlijk zo goed als geen lekken meer.

3 dagen geleden

Wij doen net voor het slapen propere luier en maatje groter