22 Reacties

gisteren
Reactie op Decrolise
Is alles van le chat veilig? Of kan je ook 2+2 van het baby wasmiddel aanko ...
Heb 8 flessen baby gekocht 4+4 gratis dus😊

gisteren
Reactie op Zoë Vangenechten
Heb 8 flessen baby gekocht 4+4 gratis dus😊
Amai wel echt zotte promo precies! Net keer op mijn werk gekeken en ik kom hier zelfs duurder uit met mijn personeelskorting van 20% (en de prijzen op huishoud liggen hier sowieso al pak lager dan standaard). Merci om te delen, inslaan die handel 🫶

gisteren
Reactie op RelaxedCeder176007
Ik heb bij Colruyt:
28€ betaald voor 4 flessen.
Ook een mooie deal, kan het maar meegeven.. wij komen persoonlijk nooit in de colruyt (vind het geen aangename winkel) maar daar is iedereen verschillend in uiteraard.. 😊

gisteren
Ook een mooie deal, kan het maar meegeven.. wij komen persoonlijk nooit in ...
Nee super dat je het deelt! 🥰👍 ik heb Colruyt in mijn straat hihi, en wou ook via bol bestellen maar iemand hier via topics had mij Colruyt aangeraden vandaar dat ik het zelf ook wist

gisteren
Nee super dat je het deelt! 🥰👍 ik heb Colruyt in mijn straat hihi, en wou ...
Ja het is sowieso goedkoper dan op bol! Normaal bestel ik mijn gewoon wasmiddel daar altijd in bulk maar de le chat was nooit echt interessant op bol.. ik zag deze promo toevallig op facebook via promojagers.. anders had ik het ook niet geweten🙈 maar goed dat we kunnen inslaan want het leven is al duur genoeg..😮💨

gisteren
Ja het is sowieso goedkoper dan op bol! Normaal bestel ik mijn gewoon wasmi ...
Oohh ik dacht dat alleen ik gek was met blijven int oog houden op bol … want inderdaad ik koop ook altijd voorraad van wasmiddel op bol, maar zoals je zegt die le chat bleef maar op zijn huidige prijs staan…. Jaa het leven is al duur genoeg inderdaad en waar we van promos kunnen genieten moeten we er gelijk kans van maken! Inderdaad ✨

gisteren
Oohh ik dacht dat alleen ik gek was met blijven int oog houden op bol … wan ...
Nee hoor ben zelf een gigantische promo freak.. elke week kijk ik promo’s na van Lidl, AH, kruidvat en bol.. en als er iets interessant is breng ik het mee.. al veel kunnen besparen en kunnen inslaan..

gisteren
Nee hoor ben zelf een gigantische promo freak.. elke week kijk ik promo’s n ...
Hahah nice!! Groot gelijk heb je ☺️

gisteren
Reactie op BabyS25
In kruidvat heb je momenteel ook 100% terugbetaling op pampers maat 1, prem ...
Je moet eens lezen wat er in het merk Pampers allemaal zit … wat rode billen veroorzaakt voor babytje 😟

gisteren
Reactie op BabyS25
Ik geef het maar mee voor wie wel graag het merk pampers wilt gebruiken 😉 ...
Al heeeeel veel positiefs gehoord over pampers premium protection dus heb ook hiervan voorraad ingeslagen! Blijft bij elk pampermerk en type afwachten hoe je kleintje erop reageert, tis bij elk merk enz wel iets dus we zullen het pas weten als we het kunnen testen 😃